ProWein 2010
ProWein 2010
Principalele categorii de exponate ProWein sunt vinurile din cele mai importante regiuni vitivinicole din lume, bauturile spirtoase si dotarile si accesoriile pentru comercializare, calitatea ofertei fiind confirmata si de sondajele realizate in randul vizitatorilor de specialitate, aproximativ 97 dintre acestia declarandu-se satisfacuti de ProWein 2009.
ProWein se caracterizeaza printr-o structurare clara, ce permite orientarea optima a vizitatorilor in centru expozitional: vinurile din Italia, Elvetia, Grecia si Europa de Est sunt reunite in pavilionul 3, cele din Germania in 4 si 5, aceasta din urma gazduind si producatorii din Franta. in pavilionul 6, veti gasi vinuri din Spania, Portugalia si de peste ocean. Austriei îi este rezervat pavilionul 7, iar bauturile spirtoase vor ocupa hala 7a. Astfel ghidat, vizitatorului ProWein îi este facilitata calatoria in Lumea vinului!
Oferta de exponate este intregita de un program cuprinzator de manifestari conexe. O atentie speciala ii revine, la fiecare editie, zonei centrale de degustari, acolo unde vizitatorilor le este oferita o prima privire de ansamblu asupra tendintelor relevante ale pietei. Peste 1.000 de feluri diferite de vinuri de provenienta internationala sunt puse in fiecare an la dispozitie vizitatorilor ProWein – un concept unic la nivel mondial, caruia i se adaugă „Wine’s best friends“ – salonul delicateselor (branzeturi, workshop-uri, conferinte si degustari din clasa Premium, toate acestea facand din ProWein un eveniment de marca al scenei internationale a vinurilor si bauturilor spirtoase. ProWein este 100% un targ rezervat specialistilor – de la profesionisti pentru profesionisti. Acest lucru e vizibil in structura categoriilor de vizitatori ProWein: 49 % din totalul acestora provin din domeniul comertului, 16 % din cel al serviciilor (in principal din industria ospitalitatii). Este de remarcat, de asemenea, nivelul decizional foarte bun al specialistilor prezenti la ProWein: 83 % dintre vizitatori au competente decizionale de achizitie in companiile pe care le reprezinta. Un alt semn distinctiv al ProWein este caracterul sau international: o treime dintre vizitatorii ProWein vin din afara Germaniei, din cele mai importante piete de desfacere pentru vin si spirtoase, din Europa si de peste ocean. Este in crestere numarul specialistilor din Asia ce viziteaza ProWein. ProWein ramane un factor important de stimulare si inspiratie si dupa ce isi inchide portile in martie: numeroase restaurante, magazine specializate in comertul cu vin si baruri in voga in Dusseldorf şi împrejurimi organizeaza pe tot parcursul anului, sub sloganul „ProWein goes city“, evenimente originale ce implica vin si spirtoase.