10 cele mai enervante lucruri la un hotel

person Horeca
access_time_filled

10 cele mai enervante lucruri la un hotel 

Publicatia Traveller a prezentat lista celor mai enervante servicii oferite de hotelieri pe care unii dintre acestia nu le considera gresite. 

1. Micul dejun servit in intervalul orar 6.30-9.30. Pentru unii dintre noi, acest lucru nu este o problema, dar daca suntem in vacanta si vrem sa lenevim acest interval orar ne cam streseaza. Unele hoteluri au receptionat mesajul si, in ultimul timp, au prelungit servirea micului dejun pana la ora 11. Aceasta prelungire are si dezavantaje, pentru ca mai lenevesc si altii, motiv pentru care intre orele 10 si 11 este aglomeratie mare in sala de mese. Sunt apreciate bucatariile hotelurilor care Ãiti pregatesc micul dejun si la ora 14, daca atunci ai chef sa servesti principala masa a zilei.
 

clarence-hotel2. Cosmarurile din baie. O baie decenta nu trebuie sa fie un lucru greu de realizat pentru un hotel, dar in mod constant hotelurile ignora micile detalii, care devin probleme majore pentru clienti. Neinspiratul decor este un detaliu aparent nesemnificativ, dar daca ai suportul de sapun pozitionat in afara cabinei de dus sau cel de hartie igienica lipseste sau este la doua brate departare de toaleta, devine o problema. Un alt aspect este cel al personalului care face curat in baie, care Ãiti schimba prosoapele, nimic de zis, dar nu curata si orificiile de scurgere sau tevile infundate.
3. Tarifele ascunse si lipsa transparentei costurilor. Acestea sunt taxe, despre care nu stii de la inceput, pentru seif, minibar sau aparat de aer conditionat, aflate in dotarea camerei, pe care le platesti chiar daca nu le folosesti.
4. Ignorarea semnului Do Not Disturb. Cand esti in vacanta si vrei sa motai un pic in timpul zilei, nu veri sa fii deranjat de un ciocanit brusc in usa, dupa care, ignorand semnul de pe usa, menajera sa dea buzna peste tine.
5. Internetul gratis numai pentru anumite camere. Acest aspect continua sa se schimbe, dar problema ramane in hotelurile cu multe stele unde costurile de utilizare a Internetului sunt ridicate, atat in camera, cat si in salile de conferinte. Rar poti plati pe minut sau pe ora, in mod normal costul se aplica pe 24 de ore si este foarte ridicat. Ironia este ca daca te cazezi la un hostel, in mod normal exista conexiune wireless gratuita sau acces gratuit la cateva computere disponibile.
6. Check-in/check-out. inregistrarea sau parasirea hotelui tarziu devine obisnuinta in industria hoteliera si este o practica apreciata. Cu toate acestea, exista hoteluri la care check-out-ul trebuie sa-l faci la ora 10 fix. Mai rau este faptul ca exista hoteluri care te taxeaza pentru o jumatate de zi daca intarzii sa parasesti perimetrul. La check-in, exista problema sosirii la hotel dimineata devreme si constati ca nu poti merge in camera ta decat peste cateva ore cand este pregatita.
7. Mai mare nu inseamna mai bun. Avand foarte multi clienti, personalul hotelului nu face fata solicitarilor. inregistrarea la un hotel cu sute de camere intr-o perioada foarte aglomerata se transforma intr-o asteptare continua la receptie pentru a adresa o simpla intrebare. Daca esti deja cazat la acel hotel si suni la receptie sa ceri un serviciu, ai parte de acelasi tratement – on hold.
8. Pereti subtiri, zgomote pe holuri. Aceasta este o adevarata problema pentru cladirile care inainte au avut alta destinatie, decat cea de hotel. Hostelurile si hotelurile de 1 si 2 stele intra in aceasta categorie, astfel si privelistea de la fereastra va fi spatele unei alte cladiri sau spre o strada zgomotoasa.
9. Va ascultam reclamatia, dar nu vom face nimic in aceasta privinta. Hotelierii va multumesc pentru sugestii si reclamatii, dar nu va faceti sperante ca vor lua masuri. La urma urmei, clientii vor parasi hotelul intr-o zi-doua si alti clienti vor veni si s-ar putea sa nu observe lucrurile de care tu te-ai plans. Ferestre care nu se inchid ermetic si apa de ploaie se scurge pe pervaz si covor, intrerupatoare iesite din suport, usa dulapului care scartaie sau lipsa telecomenzii TV, sunt cateva dintre problemele care nu vor fi solutionate in perioada cazarii tale.
10. De cate perne ai nevoie? Perna este una dintre lucrurile minore de care sufera hotelurile. Unele unitati de cazare nu-ti dau suficiente perne, iar hotelurile de 4 si 5 stele te ingroapa in ele. Doua perne de persoana sunt suficiente.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302