Celebrele petreceri marca J&B continuă în România
Whiskyul Scotch numărul 1 din Europa și al doilea la nivel mondial, J&B Rare, care are vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an, a derulat în România, campania „The Beat”, în 6 orașe: Brașov, Constanța, Iași, Sibiu, Cluj, Brașov și București. Prin această campanie, organizatorii au vrut să sublineze faptul că orice petrecere poate începe spontan, „cu doar un simplu beat”. Încă de la apariție, J&B a fost scotchul neconvențional, asociat cu petrecerile și cu inovația. Petrecerile J&B sunt renumite în Vegas, pe coastele Ibizei și în toată lumea.
Organizatorii au subliniat cu această ocazie ingredientele unei petreceri reușite: „BEAT-urile însoțite de atitudinea potrivită, bună dispoziție, oameni și băutura preferată sunt componentele esențiale ale celor mai reușite petreceri”.
„J&B este trendsetter în ceea ce privește organizarea celor mai neconvenționale petreceri. Prin conceptul The Beat încercăm să arătăm consumatorilor că este nevoie doar de puțină imaginație pentru a da startul unei petreceri de neuitat oriunde și oricând”, a declarat Alina Ionescu, brand manager J&B, Sollers PPD.
Compania Justerini&Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate și de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, așa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piața americană de după prohibiție. Gustul său, echilibrat și plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale și malț.