Unilever Food Solutions relansează brandul Knorr pentru bucătari

person Horeca
access_time_filled

Divizia specializată de soluții gastronomice a companiei Unilever – Unilever Food Solutions lansează pe 30 mai campania „Întrebă-ne”, adresată bucătarilor profesioniști, în care vorbește acestora despre produsele Knorr pentru bucătari într-un mod inedit.
Knorr2Schimbările în comportamentul de consum de alimente al clienților, interesați să mănânce sănătos acasă și când ies în oraș, sunt un subiect important pentru producatorii de produse de tip FMCG și o provocare la transparență, din partea acestor companii. Încrederea clienților o obțin cei care sunt deschiși să vorbească despre produsele lor si despre procesele lor de producție – un exemplu fiind Ghidul Miturilor, din cadrul primei campanii de relansare a brandului Knorr pentru bucatari – Întreabă-ne!
Pe timpul campaniei, care începe pe 30 mai, Unilever Food Solutions va vorbi despre produsele, procesele de producție, ingredientele și agricultura sustenabilă ce stau la baza Knorr pentru bucătari, în cadrul campaniei „Întreabă-ne”, prin Ghidul Miturilor – colecție de răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări primite din partea consumatorilor și a bucătarilor profesioniști. Bucătarii profesioniști sunt așteptați să se înscrie și să întrebe tot ce vor sa știe despre produsele Knorr pentru bucătari pe site-ul www.knorrpentrubucatari.ro, care face parte din campania Întreabă-ne și de unde pot descărca Ghidul Miturilor.
knorrlungPotrivit Ghidului Miturilor, o experiență culinară cu mâncăruri gătite cu produsele Knorr pentru bucătari este una cu legume adevărate, din toate țările de unde acesta își procură ingredientele. Câteva dintre miturile care și-au găsit răspunsul în Ghidul Miturilor sunt următoarele: De unde provin legumele din produsele Knorr pentru bucătari? Cât anume din producția mondială de legume folosește UFS în crearea produselor sale?, Cine produce legumele folosite în produsele Knorr pentru bucătari?, Cine inventează produsele Knorr pentru bucătari?
„Preocuparea pentru nevoia bucătarilor și a operatorilor de a-și informa clienții și interesul nostru ca oamenii sa afle ce conțin produsele Knorr pentru bucătari reprezintă motivul lansării campaniei Întreabă-ne prin care, pe de o parte, suntem pregătiți să răspundem la întrebări legate de produsele noastre și, pe de altă parte, urmărim să creăm o comunitate online de bucătari profesioniști,  care fac schimb de  experiențe, generează inspirație și creează pentru consumatori experiențe culinare memorabile, folosind rețetele și ingredientele noastre”, a declarat Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions.Knorr1
Pentru a-i ajuta pe profesioniști cu soluții gastronomice, Unilever Food Solutions a lansat în primul trimestru din 2011 alături de Raport Anual cu privire la meniuri* alte trei broșuri care vin în ajutorul bucătarilor profesioniști : Your Menu – include sfaturi pentru a face preparatele să arate mai bine și să fie mai sănătoase, Your Guests – sfaturi pentru a adăuga plus valoare serviciilor culinare și Your Kitchen – tips&tricks pentru o mai bună organizare a bucătăriei și pentru transformarea afacerii într-un succes.
Campania prin care Knorr pentru bucătari dezvăluie informații despre produsele sale are drept componentă principală, site-ul www.knorrpentrubucatari.ro,  unde cei interesați pot pune întrebări despre produse, procese de producție, ingrediente, agricultură sustenabilă.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302