McDonald’s aduce în Europa meniul cu peşte certificat ecologic
Grupul McDonald’s introduce în restaurantele proprii din 39 de țări europene produse certificate de Marine Stewardship Council, care încurajează pescuitul ecologic și consumul de produse de mare sustenabile. Toate preparatele Filet-O-Fish pe care McDonald’s le furnizează în restaurantele sale din Europa vor fi certificate ca ecologice.
Cu ocazia Zilei Mondiale a Oceanelor, 8 iunie, McDonald’s a anunțat că din luna octombrie a acestui an, 13 milioane de consumatori zilnici din Europa vor putea cumpăra pește certificat de MSC. Acest anunț a venit în momentul în care 7.000 de restaurante din 39 de țări europene au aplicat pentru obținerea certificatului de standard al MSC, ca parte a angajamentului lanțului fast-food de a-și spori practicile ecologice și etichetarea produselor ca fiind eco.
McDonald’s va fi prima companie din sectorul său care va introduce produsele pe bază de pește certificate de MSC în Europa. În 2010, McDonald’s a vândut aproximativ 100 milioane de porții Filet-o-Fish în statele europene. Logo-ul MSC va fi vizibil pe ambalaje din luna octombrie.
Achiziția peștelui alb, care va fi servit europenilor în resturantele McDonald’s se va face exclusiv de la pescăriile care îndeplinesc standardele riguroase ale MSC. „McDonald’s va introduce în piața europeană pește etichetat MSC, la un preț accesibil pentru milioanele de clienți din Europa. Am ales certificatul de garanție a calității MSC ca cea mai bună formă independentă de recunoaștere a calității care se potrivește standardelor noastre”, a declarat Steve Easterbrook, președintele McDonald’s Europa.