Parteneriat pentru redescoperirea gastronomiei tradiţionale româneşti

person Horeca
access_time_filled

Marca Noroc a încheiat un parteneriat cu Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC) în cadrul căruia promovează redescoperirea gastronomiei tradiționale autentice. În acest sens, Noroc va sprijini organizarea a opt festivaluri de tradiții locale, având toate și o componentă gastronomică, pe durata întregului an 2011, în diverse zone din țară.
berbec„Aceste evenimente sunt un prilej pentru toți cei pasionați de tradiții să descopere imensa varietate a patrimoniului gastronomic românesc și bogăția tradițiilor locale”, se arată în comunicatul de presă.
„Am decis să sprijinim acest proiect deoarece considerăm că gastronomia tradițională autentică reprezintă o valoare care merită redescoperită de români. Toate aceste opt festivaluri locale readuc la lumină, fiecare în felul său, savoarea autentică și recuperează rețete tradiționale care nu trebuie pierdute. Marca noastră promovează tocmai această autenticitate a tradiției iar berea Noroc pune în valoare savoarea bucatelor tradiționale. Asocierea este, prin urmare, firească și, sperăm, pe gustul gurmanzilor”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing Bergenbier S.A.
labulzProiectul a demarat cu Festivalul Bulzului, organizat în comuna Turia din județul Covasna. Vor urma, Festivalul Național al Păstrăvului (de la Ciocănești, județul Suceava) în luna august, Ziua Recoltei (de la Poiana Mărului, județul Brașov) în septembrie, Festivalul Brânzei și Pastramei (de la Bran, județul Brașov), Festivalul Cârnaților de Pleșcoi (de la Berca, județul Buzău), Mozaic Gastronomic (de la Văliug, județul Caraș Severin) și Festivalul Tradițiilor (de la Sălciua, județul Alba) în luna octombrie și Festivalul Plăcintelor (de la Comănești, județul Bacău) în noiembrie. 
Festivalul Păstrăvului de la Ciocănești, Suceava va avea loc în perioada 13-15 august și se declară un „omagiu adus păstrăvului”. Organizatorii promit cea mai mare expoziție cu mâncăruri din păstrăv, cel mai mare borș de pește și cea mai mare mămăligă. Vizitatorii vor putea participa la concursul de pescuit păstrăv, la lansarea de puiet de păstrăv în râul Bistrița, vor putea admira parada călăreților, coborâtul cu plute pe Bistrița și cel al „plăieșilor” cu făclii.
În cadrul fiecăruia dintre cele opt evenimente sprijinite, berea Noroc va putea fi savurată de vizitatori la un stand creat special, al cărui design se inspiră din tema porților românești tradiționale, integrându-se în ambianța festivalurilor.
Lansată în anul 2000, Noroc este o bere 100% românească a cărei rețetă și gust echilibrat au fost definite de maeștrii berari români. Este o marcă poziționată pe segmentul economic al portofoliului Bergenbier S.A., unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piața românească, ocupând poziția a 3-a în industria locală a berii (conform datelor MEMRB pentru anul 2010).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302