Cei mai talentaţi barmani premiaţi la „De Kuyper Cup” 2011
Competiția dedicată barmanilor profesioniști „De Kuyper Cup”, care a avut loc în perioada 14-15 septembrie, a desemnat cei mai talentați barmani români: Adrian Nistor și Valentin Luca, primul câștigând la secțiunea Mixologie, iar cel de-al doilea la secțiunea Bartending flair.
„De Kuyper Cup a fost unul dintre cele mai importante evenimente din industria ospitalității din acest an în România. Vom continua tradiția evenimentelor dedicate barmanilor și vom sprijni dezvoltarea profesională a acestora”, a declarat Bogdan Aninoiu, brand manager De Kuyper.
Competiția a fost organizată de compania Heiring Distribution, distribuitorul mărcii De Kuyper în România (unul dintre cei mai mari producători de băuturi alcoolice la nivel internațional). Finaliștii concursului au trebuit să își demonstreze originalitatea și îndemânarea la prepararea unei băuturi mixate sau cunoștințele lor în tehnici de working și exhibition flair.
La proba de mix, concurenții din finală și-au prezentat cocktailurile creație proprie, cu timp de preparare 8 minute. Rețeta câștigătoare – Parfait – aparținând lui Adrian Nistor de la Tribute (București) are la bază ghimbir proaspăt, absinth, De Kuyper Parfait Amour și fruct de physalis. La secțiunea de flair, câștigătorul locului I – Valentin Luca – a fost decis în urma unei confruntări directe (head to head) cu colegul său de la Exquisite Bar Solutions – Ionuț Ivanov.
(Adrian Nistor)
Invitații speciali ai competiției au fost Arno van Eijmeren și Nicolas Saint-Jean, care au susținut workshop-uri speciale barmanilor înscriși în competiție, unul pe mixologie și unul pe flair, în care au prezentat tehnici și rețete speciale, cât și noile trend-uri din domeniu.
Despre De Kuyper
Cu peste 300 de ani experiență, De Kuyper Royal Distillers este încă o afacere de familie, dar și una dintre cele mai de renume companii la nivel mondial. De Kuyper este unul dintre cei mai mari producători de băuturi alcoolice la nivel internațional și oferă o gamă de 36 de lichioruri de bar apreciată la nivel mondial. Astfel, în fiecare an sunt produse peste 50 de milioane de sticle, iar experții companiei sunt peste tot în lume pentru a le oferi celor din industria ospitalității noi idei creative pentru gama proprie de cocktail-uri.