5.100 de vizitatori la Târgul Internaţional de Vinuri GOODWINE
Creșterea cu 45% a numărului de vizitatori față de ediția precedentă și saltul de 34% înregistrat de numărul expozanților, producători de vinuri, importatori sau distribuitori au confirmat poziția de lider pe piața românească de profil a Târgului Internațional de Vinuri GoodWine, care s-a desfășurat în perioada 18-20 noiembrie 2011, la World Trade Plaza – Hotel Pullman București.
Cei 5.100 de vizitatori, din industrie, cunoscători și iubitori ai vinului au avut la dispoziție, în cele trei zile de desfășurare ale GoodWine, peste 500 de vinuri spre degustare, din care peste 120 au fost lansate în premieră.
„Previziunile celor atenți la piața vinului din România se împlinesc. Iubitorii vinului ridică din ce în mai mult ștacheta pentru calitate, iar producătorii și importatorii le răspund cu vinuri din ce în ce mai bune. S-a văzut la GoodWine noiembrie 2011. Atmosfera efervescentă a generat fotograme identice cu ale expozițiilor din Occident. Interes și solicitudine, prezență și etalare, empatie și non-convenționalism, show, experiență, avangardă, valori clasice, interactivitate, cosmopolitism, curaj – toate la un loc – converg spre ceea ce înțelegem să numim SUCCES”, a declarat Catalin Păduraru reprezentantul României la Organizația Internațională a Viei și Vinului -OIV.
„Suntem încântați de reușita acestei ediții a GoodWine, prognozele noastre inițiale fiind depășite cu mult de realitatea din cadrul târgului, acest lucru confirmându-ne că am devenit principalul târg de vinuri organizat în România la ora actuala”, a declarat Angelica Iva, Director General al GoodWine.Â
Expozanții, nume de referință și de excelență în industria vinicolă românească, dar și nou intrați în breasla producătorilor de vin au fost: Cotnari – Partener Oficial, Vigna – Partener Strategic, Jidvei – Partener Principal, Crama Oprisor, Vinarte, SERVE, Cramele Rotenberg, Senator Wine, WineRo, Crama Gîrboiu, Domeniile Sâmburești, Vie Vin Vanju Mare, Alcovin, Speed Huși, Budureasca, Domeniile Săhăteni, Gramma Wines, Domeniile Anastasia, Asociația Producătorilor din Dragășani (Agricola Știrbey, Avincis, Via Sandu), Vinexpert, Heinrig Distribution, Wine Distribution (Franța), Michel Torino (Argentina), Edoardo Miroglio și Chateau Pamidovo (Bulgaria), Tenuta Carreta (Italia), Asociația Micilor Producători din Republica Moldova (Et Cetera, F’autor, Mezalimpe, Equinox, Crescendo, Vinaria Țiganca), Garling Production, Cricova România, standul de țară al Republicii Chile.
„GoodWine Noiembrie 2011, a fost momentul lansării vinurilor Petro Vaselo pe piața românească, fiind o experiență utilă pentru noi și sperăm că plăcută pentru cei care ne-au cunoscut”, a declarat Ariana Negru reprezentanta Departamentului Comercial al Companiei Vigna – Partener Strategic la GoodWine.
„Este pentru a treia oară consecutiv când Chile participă la Târgul Goodwine, după edițiile din 2009 și 2010. Standul Chile a fost la această ediție singurul „stand de țară”, prezentând o mare varietate de vinuri ale unora dintre cei mai vechi și renumiți producători chilieni. Putem considera că această a VI-a ediție a fost cea mai reușită de până acum și Ambasada Chile este extrem de recunoscătoare organizatorilor târgului pentru buna colaborare și profesionalismul demonstrate”, a declarat E.S. Maria Elena Cuevas, Ambasadorul Republicii Chile la București.
Cele peste 20 de showuri gastronomice, în care produsele au fost asociate cu vinurile de către somelierii Asociației Somelierilor din România, au atras interesul publicului vizitator.
„Am fost alături de GoodWine încă de la prima ediție și constat, acum, atât o evoluție calitativă a showurilor gastronomice, dar mai ales a consumatorilor, care sunt din ce în ce mai interesați de asocierea unui preparat bine gătit cu un vin premium”, a declarat Cerasela Lungu, Maestru Bucătar – Școala Națională de Excelență în Industria Ospitalității „Bella Italia”.
Următoarea ediție a Târgului Internațional de Vinuri GoodWine va avea loc în luna martie 2012.