IHG lansează un brand hotelier nou, exclusiv pentru China

person Horeca
access_time_filled

Cel mai mare grup hotelier din lume după numărul de camere, InterContinental Hotel Group (IHG) a anunțat că va lansa în primele 6 luni din 2012 un nou brand hotelier, care va opera exclusiv în China, din dorința de a veni în întâmpinarea numărului tot mai mare al turiștilor chinezi „care își doresc un brand domestic, numai al lor”, potrivit reprezentanților IHG. Grupul IHG are deja 160 de hoteluri în China și alte 140 de hoteluri în construcție în această țară.

hot

Viitorul brand hotelier al IHG, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, va fi lansat în China și va fi extins ulterior doar în regiunea Asia Pacific, în țările cu cele mai performate economii. Deja au fost semnate 12 contracte pentru dezvoltarea viitorului brand hotelier în China, în orașe precum Beijing sau Shanghai.

chinaaÎntrun interviu, Jan Smits, CEO IHG pe regiunea Asia, Orientul Mijlociu și Africa a declarat că perspectivele pentru industria hotelieră în regiune continuă să arate o creștere pozitivă a indicatorilor, existând o cerere imensă pentru hoteluri, în ciuda faptului că economiștii și investitorii sunt îngrijorați de slăbiciunea macro-economică de pe piețele vestice, inclusiv criza datoriilor din Europa.

Grupul hotelier Intercontinental Hotel Group este cel mai mare lanț hotelier din lume, după numărul de camere, conform clasamentului anual publicat în 2011 de MKG Hospitality Group. Cu 4437 de hoteluri în întreaga lume și cu peste 640.000 de camere, IHG și-a păstrat supremația și în 2011. Compania plănuiește să își dubleze operațiile în China, India și Orientul Mijlociu, ca urmare a creșterii veniturilor și a puterii de cumpărare a chinezilor.

„Am alocat destul de mult timp pentru a vedea ceea ce își doresc turiștii chinezi. În mod evident există un interes crescut pentru un brand domestic, care să beneficieze de un sistem de operare internațional”, a mai declarat Jan Smits, în legătură cu viitorul brand pe care IHG îl va lansa în China.

ihgbrands
IHG operează brandurile InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Hotel Indigo, Staybridge și Candlewood.
Potrivit datelor furnizate de United Nations World Travel Organization, piața hotelieră din China o va depăși pe cea din SUA până în 2025.

Sursa: The Wall Street Journal Europe

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302