Compania Panovia vrea să devină lider pe piaţa patiseriei congelate

person Horeca
access_time_filled

Compania Panovia – specializată în producția și distribuția de produse de patiserie și panificație congelată pentru segmentul retail și Horeca – a înregistrat o creștere cu 30% a producției în 2011 și va continua investițiile în dezvoltare și în 2012, intenționând să devină lider pe piața patiseriei congelate.panovia Anul acesta compania va investi atât în construcția de noi facilități de producție cât și în achiziția de utilaje performante, potrivit reprezentanților companiei.

Panovia este prezentă pe piața patiseriei congelate încă de la începutul anului 2005, odată cu finalizarea unei investiții de circa două milioane de euro. Portofoliul companiei cuprinde 3 mărci: Morărița, Ema și Panovia, fiecare oferind produse adaptate nevoilor și gusturilor consumatorilor români.

„Motto-ul nostru – Poezie în patiserie – înseamnă, înainte de toate, creativitate și ingeniozitate, iar ajutorul venit din partea noastră vă va surprinde întotdeauna în mod plăcut, ori de câte ori veți dori să deveniți un artist în bucătărie. Din această cauză, și luând în considerare poziția pe piață a Panovia și strategia noastră de dezvoltare, ne propunem să devenim lideri pe piața patiseriei congelate. În 2012, vom investi atât în construcția de noi facilități de producție cât și în achiziția de utilaje performante. Astfel, ne vom alinia la cele mai înalte standarde europene în domeniu, ceea ce estimăm că va conduce la o creștere a producției cu 40% în anii imediat următori„, declară Sabin Mărțoiu, director general Panovia.
Materiile prime de bază folosite sunt produse în România de către producători de top. Anumite premixuri sunt importate direct, pentru unele dintre ele, compania având chiar exclusivitate.
placintaPortofoliul de produse Panovia este grupat în funcție de segmentul de piață și de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri cu susan și mac – marca Morărița; strudel cu mere, fructe de pădure, brânză și vișine; minipateuri cu mere, fructe de pădure, brânză și telemea – marca Ema. Pentru clienții profesionali, compania oferă: patiserie (ștrudele, minipateuri), viennoiserie (croissant, pain au chocolat, melci) și brutărie (baghete, chifle) marca Panovia.
Panovia oferă prin produsele sale o alternativă modernă și completă la patiseria clasică. Consumatorii beneficiază astfel de o gamă variată de produse, care le dă posibilitatea să fie creativi, cu un minim de efort.
Procesele de fabricație sunt certificate privind siguranța alimentară, compania implementând din anul 2007, standardele ISO 22000 și normele HACCP prin TUV Thuringen.
Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existență prin diferite etape de dezvoltare, odată cu diversificarea ofertei de produse și a canalelor de distribuție. Acest proces a permis companiei să fie competitivă pe piață, cu o cifră de afaceri care a crescut anual în medie cu 20%.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302