Bilanţul KFC după 15 ani în România: peste 40 de restaurante deschise

person Horeca
access_time_filled

Lanțul de restaurante KFC sărbătorește 15 ani de la deschiderea primului restaurant în România, și anunță că în această perioadă a deschis 42 de restaurante, a creat peste 1300 de locuri de muncă și a investit nu mai puțin de 17 milioane euro pe piața românească.

lakfc

Lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licența pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. În prezent, în România sunt deschise 42 de restaurante KFC dintre care 18 numai în București, restul fiind în orașe precum Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitești, Brașov sau Sibiu.
„Cu o experiență vastă pe piața românească, KFC a depășit cu succes perioada de criză, aflându-se permanent în topul preferințelor culinare ale clienților: peste 4 milioane de porții au fost vândute de la începutul anului în restaurantele KFC. 15 ani de activitate pe piața românească sunt pe de o parte un rezultat al relației dintre brand și oameni ” clienți, angajați și partenerii locali ” și pe de altă parte un rezultat al muncii pe care o desfășurăm  în fiecare zi pentru ca produsele KFC să fie mereu proaspete și de cea mai bună calitate. Le mulțumim celor care au contribuit la succesul KFC în România. Împreună suntem SO GOOD (sloganul global KFC, n.r.).” a declarat Carmen Lupuleț, Chief Marketing Officer KFC România.

kfc15

KFC România a câștigat numeroase premii printre care: „The European Development Award” acordat de Yum!Restaurants International în 2001, „The best operators in Europe” acordat de Yum!Restaurants International în 2001, „Golden Glove” pentru managementul unor restaurante grandioase în 2002, Locul I în Topul national al firmelor private pentru S.C.U.S. Food Network  S.A. în 2004, etc.
În cei 15 ani de activitate, KFC a venit în sprijinul comunităților alăturându-se campaniilor de strângere de fonduri pentru persoanele devaforizate -„Vreau în clasa a noua”, Mame bune, copii sănătoși”, „Eu cum ajung la școală”-, susținând dezvoltarea tinerilor – proiectul „Arta unește sufletele fără discriminare” dedicat copiilor cu deficiențe de vedere, programul de acordare de burse KFC Student,  sau prin inițierea de acțiuni pentru protejarea mediului înconjurător – programul național „Îmi place România curată” precum și susținerea proiectului „Copacul de hârtie”.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302