Restaurantele vor fi premiate pentru Excelenţă în relaţia cu clienţii
Restaurantele și alte tipuri de unități de alimentație publică din România sunt invitate să se înscrie în perioada 1 septembrie – 15 octombrie la „Premiile de Excelență în Relația cu Clienții”, care se vor desfășura în luna noiembrie a acestui an. Premiile vor fi oferite de Customer Service Excellence Club și de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPSR).
Unitățile participante la acest eveniment vor avea de o serie de beneficii:
• un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite de unitatea intrată în concurs și evaluată anterior prin trei verificări tip Mystery Shopping sau Clientul Misterios, ce curprinde și propuneri concrete privind creșterea gradului de satisfacție a clienților;
• acces la informare cu privire la Drepturile Consumatorilor, oferit în colaborare cu Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România” (pe perioada desfășurării campaniei);
• participarea gratuită la simpozionul „Management for Customer Service Excellence” organizat de compania VBS Business Solutions în luna noiembrie a acestui an., în cadrul căruia se va desfășura și festivitatea de premiere (București);
• un membership gratuit timp de un an la clubul de excelență „Customer Service Excellence Club” (în valoare de 470 Euro) pentru câștigătorul fiecărei secțiuni, precum și promovarea acestuia printr-un comunicat de presă după eveniment, accentuându-se calitatea de companie orientată spre client.
„Așteptările clientelei românești au crescut față de anii trecuți, astfel consumatorii nu doresc doar să ia masa și să plece, ci se așteaptă la o ținută impecabilă din partea ospătarului, la informații referitoare la preparatele din meniu dar și la recomandări atunci când se află în dilemă. Un ospătar bun ar trebui să ofere consiliere, să explice ingredientele preparatului ales și să poată afecta în cele din urmă decizia clienților săi. Este necesar ca el să fie o gazdă excepțională și să preîntâmpine orice nevoie a clientului, să se ocupe de fiecare detaliu care poate transforma o simplă masă în oraș într-o experiență de neuitat”, a declarat Cosmina Voichița Meseșan, general manager la VBS – Business Solutions și președintele clubului de excelență în relația cu clienții „Customer Service Excellence Club”.
Condițiile de participare la Premiile de Excelență în Relația cu Clienții sunt:
– participanții trebuie să fie restaurante sau alte tipuri de unități de alimentație publică înregistrate pe teritoriul României, situate atât în București, cât și în provincie;
– adoptarea unei politici orientate spre client și respectarea Drepturilor fundamentale ale Consumatorului (declarație);
– două recomandări (testimoniale): din partea unui client, respectiv unui colaborator (persoană juridică);
– achitarea unei taxe de participare de 970 Ron la înscrierea în concurs;
– decontarea achizițiilor făcute sau serviciilor prestate în cadrul evaluărilor de tip Mystery Shopping, conform bon fiscal (Restaurante: 3 evaluări x 50 Ron).