Rețeaua de restaurante La Mama a împlinit 14 ani
Compania Trotter Restaurant a sărbătorit la finalul lunii februarie 14 ani de activitate. În cei 14 ani compania a lansat 9 restaurante La Mama (8 în București și unul în Mamaia) și propria rețea de cafenele, Cafepedia, care cuprinde 3 cafenele, două în București și una în Iași. La Mama reprezintă un brand 100% românesc, iar în prezent restaurantele La Mama oferă clienților săi, în cele 9 locații, mai mult de 1000 locuri la mese, deservind lunar peste 50.000 clienți.
Pentru anul 2012 grupul raportează o cifră de afaceri de peste 5 milioane de euro, iar în 2013 compania își propune o creștere moderată de 10% pentru locațiile actuale.
Cardul electronic de loialitate – o inovație în industria Horeca
La aniversarea celor 14 ani, La Mama a lansat o inovație pe piața din România, noile carduri de loialitate electronice. Acestea pot fi accesate prin intermediul aplicației La Mama pentru smartphone, compania fiind prima din România care implementează acest sistem. „Am dorit să ne răsplătim clienții pentru fidelitate, dar am realizat că portofelele ne sunt îngreunate și îngroșate prea mult de asemenea carduri de plastic. Am decis să găsim o soluție inteligentă, la îndemâna oricui are un smartphone, ușor de utilizat și totodată ușor de urmărit în cadrul companiei. Pe acest card, clienții acumulează puncte la fiecare vizită în restaurante și le pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi și alte premii”, a declarat Cătălin Mahu, deținătorul Trotter Restaurant.
Mecanismul este simplu: descarci pe telefonul propriu aplicația, intrând pe site-ul www.lamama.ro, unde vei fi direcționat în mod automat către pagina de descărcare a aplicatiei din Google Play sau App Store, în funcție de tipul telefonului mobil. La fiecare vizită în restaurant scanezi pe nota de plată codul QR și acumulezi puncte pe propriul cardul electronic, iar apoi transformi aceste puncte în premii: vouchere de discount, produse cadou și bilete la Revelionul La Mama. În plus, această aplicație permite clienților să afle informații despre promoțiile din restaurante, produse, noutăți, să caute cea mai apropiată locație La Mama și să consulte meniul.Â
De la lansarea cardului electronic de fidelitate în data de 27 februarie, au fost activate 600 de carduri în primele 5 zile, cu un trend crescător de 100 de carduri activate zilnic.
Cu ocazia sărbătoririi celor 14 ani de activitate în restaurantele La Mama a derulat pe întreg parcursul lunii februarie o campanie promoțională dedicată clienților săi, care a condus la încasări cu 40% mai mari în ziua de 27 februarie față de o zi similară, 3500 de clienți luând masa în cele 8 restaurante din București ale lanțului, însemnând o creștere de trafic de 37%.
Despre La Mama
La Mama este o rețea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în februarie 1999, cand a fost inaugurat primul restaurant, în București. În prezent, compania operează 9 restaurante La Mama (8 în București și 1 în Mamaia) și trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 în București și una în Iași).
Echipa La Mama numără aproximativ 400 angajați atât în restaurante cât și în unitatea proprie de producție, de depozitare și în biroul central.
În 2005, „La Mama” a devenit prima rețea independentă de restaurante din România, care a implementat și certificat standardele de calitate ISO 9001 și HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în 2007 a obținut certificarea ISO 22000. Începând cu anul 2007 La Mama a lansat și serviciul de home delivery.