Cele mai enervante lucruri la camerele de hotel

person Horeca
access_time_filled

Cel mai enervant lucru atunci când te cazezi la un hotel este ca experiența oferită să nu fie nici pe departe cea promisă. Camera de hotel este foarte importantă pentru oaspeți, tocmai de aceea este important să cunoașteți ce anume îi nemulțumește pe clienți referitor la acest aspect.

Kate Schneider, Travel Editor a realizat o listă cu cele mai enervante aspecte cu care s-a confruntat în camerele de hotel, în timpul călătoriilor sale, printre care menționează zgomotul, prețurile exagerate la produsele din mini-bar, check-out și mic dejun prea devreme, cameristele insistente, furtul și umbletul în lucrurile personale, internetul costisitor, lipsa de curățenie în baie și mai presus de toate faptul că experiența promisă e în multe din cazuri diferită de experiența reală, din hotel.

cameredehotel

  •   Aceasta este camera promisă?

Pentru oricine este dezamăgitor atunci când se cazează la un hotel, iar camera sa nu este nici pe departe ceea ce i s-a promis. Priveliștea aceea minunată asupra plajei despre care ți s-a spus e de fapt o priveliște asupra unei mlaștini iar camera aceea modernă, luminoasă și spațioasă seamănă mai degrabă cu o „cutie” veche și uzată. 

  •   Prețuri exagerate pentru produsele din mini-bar

„Știu că hotelurile trebuie să facă profit, însă a avea prețuri exagerate la snacks-uri și băuturi este pur și simplu iritant pentru un client, în special atunci când nu există magazine în apropierea hotelului, iar programul clientului este unul încărcat și el este forțat să plătească un preț mult prea mare pentru setea sa.”, spune  Kate Schneider.

minibar1

  •   Check-out și mic dejun la ore matinale

A fi nevoit să rogi personalul hotelului pentru un check-out mai târziu, nu este prea plăcut. Același lucru e valabil și pentru micul dejun, care de multe ori se ia așa devreme încât l-ai ratat. Pentru multe persoane, ideea unei șederi la hotel este aceea de a se relaxa și de a dormi, nu de a se grăbi.

  •   Cameriste insistente

„Uneori îmi place să dorm mai mult, însă cameristele au altă idee. Odată, fiind foarte obosită, am atârnat semnul „Nu deranjați” cu o seară înainte și dimineața mă bucuram de un somn profund, când la ora 8, camerista a bătut în ușă țipând „Housekeeping”. A continuat insistent pentru 2 ore și de fiecare dată când mă chinuiam să readorm bătea la ușă. Am un respect enorm pentru cameriste, care trebuie să facă multe lucruri într-un timp scurt, însă unele sunt prea insistente. De exemplu o cameristă de la un hotel din Abu Dhabi, care a intrat într-o cameră în care dormea un oaspete băut și s-a apucat să aranjeze lucrurile în jurul lui. Clientul s-a trezit amețit și surprins că nu își mai găsea lucrurile la locul lor. Cu siguranță își va aminti să încuie ușa data viitoare!”, povestește editorul de travel.

hotelhousekeeping

  •    Furt

„Foarte mulți oaspeți atunci când s-au întors în camera lor de hotel și-au găsit lucrurile în alte locuri sau hainele aranjate și puse deoparte, deci este clar că cineva le-a umblat în bagaje, iar acest lucru nu e nici pe departe în regulă. Când m-am întors la un hotel luxos din Singapore am aflat că sticluța în care țineam o cremă hidratantă foarte scumpă a fost spartă, și 90% din continut a dispărut… Pot să vă spun că nu am fost fericită deloc. Eu însă am scăpat ușor, dar unii au raportat laptopuri și camere foto care le-au fost furate din camera de hotel”, spune Kate Schneider.

  •   Dușuri peste toaletă

Acest aspect face ca a încercarea de a face duș după o zi lungă de călătorie să devină o chestiune destul de provocatoare. Kate Schneider povestește că la un hotel din Noua Zeelandă, dușul era poziționat deasupra toaletei și s-a chinuit să se spele în timp ce evita să atingă accidental vasul WC-ului cu piciorul. „Apa care îmi curgea pe picioare a curs și peste toaletă.. Nu a fost prea plăcut. Canalele de scurgere blocate, toalete înfundate și o cabină de duș pe lângă care curge apa pot crea mari nemulțumiri clienților”, spune aceasta. 

Zgomotul din camerele de hotel, internetul costisitor (unele hoteluri încă taxează accesul la WiFi), taxe suplimentare surpriză, prosoape murdare, televizoare de proastă calitate, insecte în camera de hotel (Kate Schneider povestea cum a ajuns într-o noapte la un hotel din Peru și a găsit camera plină de insecte; hotelul se afla lângă un fluviu însă personalul hotelului nu a făcut nimic să combată acest lucru), păr pe podeaua de la baie sunt alte lucruri deranjante pentru clienți atunci când se cazează la un hotel.

Kate Schneider sfătuiește turiștii ca atunci când nu sunt mulțumiți de experiența lor, să vorbească cu personalul hotelului despre acest lucru.

Sursa: News.com.au via aharomania.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302