Un nou produs american intră pe piața românească: merișorul
Casa Freya Productions, în colaborare cu Cranberry Marketing Committee, și-a deschis porțile pentru lansarea oficială la nivel național a merișorului American.
„Suntem mândri că reprezentăm acest produs și sperăm la o aclimatizare cât mai rapidă a merișorului american pe piața românească”, declară Anca Pârvulescu, CEO Freya Productions și reprezentant al Cranberry Marketing Committee în România.
Merișoarele se bucură de aceeași diversitate ca și țara lor de origine, SUA. De la dulce la fructat, trecând prin iute ca focul până la sărat, bobițele roșii sunt versatile ca puține altele și sunt folosite într-o multitudine de produse și rețete. Această versatilitate a fost pusă în valoare de specialiștii culinari printr-o varietate de preparate ce au făcut deliciul invitaților.
Evenimentul a fost găzduit de Anca Rusu, în calitate de ambasador al acestuia. „Este o onoare pentru mine că am fost aleasă ambasador al acestui fruct în România. Am acceptat cu toată inima această titulatură pentru că am principii, iar unul dintre ele este de a promova lucruri în care cred cu adevărat. Așadar, cred în minunile pe care le poate săvârși consumul acestui fruct mai puțin cunoscut în România. Pe cât de mic și firav pare, este un adevărat miracol pentru sănătate.” declară Anca Rusu, ambasador de imagine al merișorului american.
Merișoarele sunt adevărate bombe de energie. Nu sunt doar bogate în vitamine și fibre, ele având și un efect pozitiv asupra sănătății noastre. Merișoarele au o acțiune anti-adezivă, care împiedică unele bacterii să se localizeze pe membranele și pereții celulelor. Împotriva lor, merișoarele luptă cu un conținut foarte bogat în antioxidanți, ce contribuie la tinerețea corpului și totodată îl păzesc de acțiunea radicalilor liberi.