Timișoreana a lansat vara aceasta un nou sortiment: Timișoreana Brună

person Horeca
access_time_filled

berebrunaÎmbinând tradiția de sute de ani în fabricarea berii cu inovația și cu dorința de a răspunde așteptărilor consumatorilor, Timișoreana a lansat vara aceasta un nou sortiment: Timișoreana Brună.

„De sute de ani de ani, povestea Timișoreana a fost transmisă din generație în generație. Timișoreana a câștigat fidelitatea consumatorilor săi obișnuindu-i ani de-a rândul cu produse care respectă tradiția și calitatea pe care aceștia și le doresc. Iată că acum venim special pentru ei cu acest sortiment de bere nou, Timișoreana Brună! Nu renunțăm la tradiție, dar în același timp încercăm să ținem pasul cu vremurile, să creștem, să satisfacem cererea pieței și nu în ultimul rând, să ne ridicăm la așteptările consumatorilor noștri”, spun reprezentanții companiei într-un comunicat.

„Timișoreana Brună iese în evidență nu doar prin calitate, ci și prin faptul că este o bere cu adevărat unică. Berea brună este, în general, mai consistentă, mai sățioasă, conține mai mult alcool și se consumă mai ales în sezonul mai rece. Noi am vrut să facem o brună cu totul specială, pe gustul consumatorilor de bere blondă, care să poată fi consumată cu plăcere în orice perioadă a anului și în orice ocazie”, se mai arată în comunicat.

Cele mai vechi dovezi ale existenței berii provin din anii 3.500-2.900 î.Hr. În urmă cu 3.500 de ani, berea era de culoare închisă, nu conținea o cantitate mare de alcool și era foarte hrănitoare. Datorită gustului deosebit, ea ocupa un loc important în dieta oamenilor. Prin lansarea Timișoreana Brună compania își dorește să aducă în prezent un crâmpei de istorie, încercând astfel să le amintească consumatorilor români de gustul berii de odinioară.

„Până în anii 1850-1900, majoritatea berilor în lume erau brune. Acel gust caramelizat, dulceag era cel mai popular pe terasele vremii și în Timișoara. Însă nu era acea bere pe care o știm azi. Atunci berea brună avea un gust bogat dar ușor, de vară, și nu era tare, ci echilibrată ca și conținut de alcool. Din vremurile de atunci și pentru oamenii de acum ne-am inspirat pentru Timișoreana Brună. Vrem să facem cinste tradițiilor românești, din care Timișoreana este atât de onorată să facă parte. Vrem să ne răsplătim prietenii apropiați cu o bere așa cum merită. De aceea am pus toată pasiunea în a readuce, în sfârșit, o Brună așa cum o cere tradiția secolelor trecute și vă invit să o savurați pe îndelete ca să vă împrieteniți cu ea de la prima degustare”, a declarat Mihai Bârsan, Vice Președintele de Marketing al Ursus Breweries.

Timișoreana investește permanent în inovație, în noi linii de producție, în produse noi și mai ales în a răspunde cât mai bine așteptărilor consumatorilor săi. De aceea, lansarea acestui nou sortiment a venit în mod firesc, fiind o dezvoltare naturală a portofoliului Timișoreana.

Noua Timișoreana Brună este o bere cu un gust complex și bogat, pentru că se folosesc specialități atent alese de malț caramelizat. Dar este în același timp o bere la fel de ușor de băut ca berea blondă, pentru că are un nivel de alcool de 5%, față de 6 sau chiar 7% cât au în beretimisoreanabrunageneral berile brune sau negre de pe piață. Este o bere mai ușoară, cu un gust foarte plăcut și echilibrat, așa cum v-ați obișnuit cu Timișoreana Blondă.

Timișoreana Brună este disponibilă în magazinele din întreaga țară. Consumatorii au primit foarte bine acest nou sortiment de bere. În urma testării produsului, 89% dintre consumatori au apreciat gustul special al berii, iar 93% au apreciat aspectul. Timișoreana Brună a fost plasată în Top 20 inovații din industia bunurilor de larg consum, după standardele GfK. 84% dintre consumatori consideră că noua brună se potrivește foarte bine cu marca Timișoreana și au încredere în calitatea produsului. Aceștia susțin ideea că o marca de bere bună are întotdeauna în portofoliu și o bere brună.

Timișoreana Brună se poate găsi în mai multe variante de ambalaj: sticla de 0,5l și doză. 

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte agrupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar și Pilsner Urquell.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302