Studiu: Lipsa conexiunii la internet, cel mai mare stres pentru turiștii de business

person Horeca
access_time_filled

internetgratishoteluriUn studiu realizat de compania hotelieră IHG în rândul a 10.000 de turiști de business de la nivel global, al cărui rezultate au fost făcute publice luni, 15 iulie, relevă faptul că lipsa conexiunii la internet reprezintă cel mai mare factor de stres pentru turiștii de business iar comunicarea cu membrii familiei este principala lor modalitate de a se destresa atunci când călătoresc.

Studiul, care a fost efectuat pentru a ajuta reprezentanții IHG să înțeleagă prioritățile oaspeților hotelieri atunci când călătoresc, relevă faptul că a rămâne conectați cu familia sau prietenii reprezintă o prioritate de top pentru turiștii de afaceri.

Cercetarea noastră arată că a nu fi capabil să iei legătura cu cei de acasă datorită lipsei conexiunii la internet reprezintă cea mai mare durere de cap pentru cei care călătoresc în interes de afaceri și a fost citat de 40% dintre respondenți ca cel mai mare factor de stres, înaintea unor factori precum legături de transport dificile (26%) sau locații zgomotoase (24%)„, se arată în comunicatul IHG.

Rezultatele studiului subliniază importanța accesului la internet pentru turiști:

  •     61% dintre respondenți au afirmat că internetul reprezintă cea mai importantă facilitate suplimentară în camerele de hotel, mai importantă ca televizorul (17%), frigiderul (3%) sau minibarul (1%).
  •    Logarea pe internet atunci când sosesc pentru prima dată în camera hotel se situează în fruntea listei de lucruri care îi ajută pe turiști să se simtă ca acasă (31%), înaintea explorării camerei de hotel (25%), a unui duș fierbinte (14%) sau a despachetării bagajelor (13%). 
  •   Aproape două treimi (64%) dintre turiști afirmă că ar prefera să comunice cu persoanele de acasă prin intermediul internetului decât prin intermediul telefonului.  
  •   Peste jumătate dintre părinții chestionați (53%) au citat conexiunea cu membrii familiei rămași acasă ca cea mai bună modalitate de a se destresa la sfârșitul unei zile de muncă. 
  •   89% dintre turiștii chestionați au afirmat că internetul gratis i-ar face mai fericiți atunci când călătoresc în interes de afaceri.  
  •  Aproape două treimi dintre respondenți (65%) ar fi foarte nefericiți în călătoriile lor dacă nu ar exista niciun mijloc de a se conecta cu cei dragi.

Doar faptul de a auzi o voce la telefon nu mai este suficient pentru turistul din secolul 21, avem nevoie de confortul de a putea să-i vedem pe cei dragi. Vrem să vedem zâmbetul copiilor atunci când le citim povestea de noapte bună pe Skype, să putem să ne privim partenerul în ochi atunci când îi spunem când de mult ne lipsește, și să ținem pasul cu toate obligațiile noastre social media sau cu emailurile pe care le primim. Credem că atunci când ești departe de casă să poți să te contectezi cu un minimum de efort și maximum de eficiență este crucial pentru păstrarea relațiilor umane. Atunci când aceste așteptări nu sunt îndeplinite ne simțim axioși și frustrați, așa că nu mai este de mirare că în zilele noastre mulți dintre noi nu ne putem relaxa până când nu ne conectăm la internet„, a declarat Jenni Trent Hughes, expert în relațiile umane.

„Înțelegem cât de important este pentru oaspeții noștri să fie capabili să rămână conectați atunci când călătoresc. De aceea, alături de alte beneficii existente cum ar fi punctele care nu expiră niciodată, am introdus internetul gratuit pentru toți membrii noștri ca parte a IHG Rewards Club. Aceste beneficii sunt motivul pentru care IHG Rewards Club a fost ales de mai mulți turiști decât oricare alt program de loializare din industria hotelieră”, a declarat Richard Solomons, Chief Executive IHG. 

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302