METRO Cash&Carry România anunță un nou director general

person Horeca
access_time_filled

GillesRoudyMETRO Cash&Carry România va avea de la 1 decembrie un nou director general, în persoana lui Gilles Roudy, care va prelua mandatul de la Dusan Wilms, al cărui mandat s-a încheiat, au anunțat astăzi reprezentanții companiei.

Dusan Wilms își va continua activitatea în cadrul METRO GROUP, printre noile sale responsabilități numărându-se și coordonarea procesului de repoziționare și dinamizare a magazinelor real,- Hyper Magazine din România, rămase în cadrul METRO GROUP, precum și repoziționarea lor strategică si conceptual. 

Pe lângă coordonarea magazinelor real,- Hyper Magazine, Dusan Wilms își va continua activitatea cu privire la dezvoltarea proiectelor la nivel național și internațional, inclusiv relaționarea cu parteneri strategici, precum autorități și organizații de profil.

Mandatul meu de Director General al METRO Cash&Carry România s-a finalizat, sunt mulțumit că am reușit să stabilizăm business-ul METRO Cash&Carry în România, într-o perioadă de criză. Mai mult, dezvoltarea unor concepte și programe noi pe care am reușit să le implementăm în această perioadă, pregătirea și închegarea unor echipe de oameni dinamici și orientați spre creșterea profitabilității firmei, toate acestea îmi dau încrederea și certitudinea că misiunea mea a avut succes. Le mulțumesc colegilor mei pentru sprijinul și contribuția lor la dezvoltarea unor noi programe strategice care contribuie la succesul operațiunilor clienților noștri. Vom continua să consolidăm împreună o parte dintre acestea, deoarece din noua mea poziție voi acorda suport pentru implementarea proiectelor strategice ale METRO GROUP pe plan național și internațional„, a declarat Dusan Wilms.

Gilles Roudy, care va prelua poziția de Director General METRO Cash & Carry România în data de 1 decembrie, a fost Director Comercial Real Internațional începând din 2009. Înainte de a se alătura real,-, Gilles Roudy a lucrat la Carrefour timp de 30 de ani în diverse poziții manageriale, precum CEO al Carrefour Turcia, Belgia, Polonia și o regiune de afaceri europeană, inclusiv România. Gilles Roudy deține o expertiză extinsă și cunoștințe bogate cu privire la industria comerțului. „Sunt încântat să primesc această sarcină de a coordona METRO România într-o piață cu mult potențial. Voi împărtăși experiența și abilitățile mele cu noii colegi, astfel încât să continuăm succesul companiei”, a declarat Gilles Roudy.

Activitatea lui Dusan Wilms în cadrul METRO Cash & Carry România a avut si are un impact puternic asupra evoluției companiei pe piața locală, se precizează în comunicatul de presă. În timpul primului mandat al său ca Director General al METRO Cash & Carry România (1999-2005), compania a cunoscut cea mai puternică perioadă de expansiune a rețelei pe piața locală. Mai mult, Dusan Wilms a fost primul român care a preluat conducerea unei multinaționale prezente pe piața locală în 1999.

Dusan Wilms a revenit la conducerea companiei în 2009, fiind unul dintre cei mai longevivi CEO din comerțul românesc. Într-o perioadă foarte dificilă, marcată de recesiunea economică și de scăderea consumului, Dusan Wilms și-a îndeplinit misiunea de a aduce compania mai aproape de clienții săi prin dezvoltarea și implementarea celor mai importante programe strategice ale METRO Cash&Carry Romania.

Astfel, sub coordonarea sa au fost lansate următoarele programe si acțiuni:

  •   La Doi Pași ” rețeaua de franciză care își propune susținerea comerțului tradițional, cu aprx. 670 de magazine deschise
  •   De-ale noastre – primul program complex de susținere a producătorilor locali, prin care METRO sprijină agricultura sustenabilă și economia locală
  •   METRO Magazin Online ” prima platformă de comerț online de pe piața locală de retail. METRO România a devenit astfel pionierul sistemului multichannel (online și offline) din retailul românesc
  •   HoReCa Support&Partnership ” platforma de consultanță pentru dezvoltarea afacerilor din domeniul ospitalier care integrează, pe lângă servicii de consultanță, programul METRO Chef (competiție anuală de artă culinară care răsplătește excelența gastronomică a clienților ospitalieri METRO România) și Centrul de Pregătire în Gastronomie (cel mai performant centru de dezvoltare în domeniul culinar)
  •   METRO Punct ” concept unic pe piața din România, dedicat clienților revânzători, cu o suprafață mai mică decât cea a magazinelor METRO Cash & Carry România și care își propună să vină mai aproape de clienții companiei

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302