România, pe locul 14 din 20 într-un top privind amabilitatea personalului hotelier
Amabilitatea și competența personalului hotelier constituie astăzi criterii standard pentru a-i face pe oaspeții care au rezervat cazare peste noapte să revină și să recomande hotelul și altora. O evaluare a hotel.info indică situația serviciilor hoteliere din București și pe ce poziție se află România în comparație cu alte țări europene.
În evaluarea țărilor europene din punct de vedere al amabilității și competenței personalului hotelier, Finlanda se situează pe primul loc. La mică distanță după ea, se află Germania și Austria, fiind aproape la egalitate cu în jur de 8,37 puncte. Oaspeții hotelieri au votat România pe locul 14, cu 8,11 puncte. Capitala București se situează sub media națională, primind 7,86 puncte.
Mai puțin convinși decât de serviciile din România au fost clienții care fac rezervări în Olanda, țară care cu 7,86 puncte se află pe ultimul loc în Top 20 european. Un și mai mare potențial de recuperare în ceea ce privește calitatea serviciilor evidențiază, însă, personalul hotelier din Danemarca (7,70), Rusia (7,66) și Regatul Unit (7,62). În timp ce sectorul hotelier rusesc a mai pierdut ceva față de anul trecut, hotelierii danezi, însă, mai ales, cei din Regatul Unit au reușit să recupereze teren în acest domeniu.
Notă: Oaspeții hotelieri au evaluat, prin intermediul www.hotel.info, hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem de punctaj (0 până la 10). Pe lângă criteriile cum sunt calitatea camerei și raportul preț/prestație în acest fel se poate aprecia de asemenea amabilitatea și competența personalului. Evaluările au fost rotunjite la a doua cifră după virgulă.
Sursa: www.hotel.info