amb Wine are în plan investiții de 600.000 euro în 2014

person Horeca
access_time_filled

ambwinecompanyamb Wine, parte a consorțiului austriac amb Holding, își propune pentru 2014 dublarea vânzarilor pe segmentul de vinuri premium și atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 3,6 mil RON, a anunțat compania într-un comunicat. 

amb Wine produce și comercializează în România brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac și Crepuscul. Vinurile sunt produse la Crama Liliac, care reprezintă rezultatul unei investiții inițiale de 3 milioane euro realizate în anul 2011 în achiziționarea și cultivarea a 38 ha de vie în Transilvania, în regiunea Batoș și Vermes Lechința și în dezvoltarea unității de vinificare, precum și a unor investiții ulterioare de 1 million de euro, realizate în perioada 2012-2013, în dezvoltarea suprafețelor de vie cultivate și a facilităților de producție.

Totalul investițiilor realizate până în prezent este de 5,5 mil euro, incluzând cheltuielile operaționale.

amb Wine deține în prezent 52,8 ha plantate cu struguri de soiuri nobile în regiunea Batoș și Vermes-Lechința și are o capacitate de producție de 180.000 l, utilizând cele mai moderne tehnologii de vinificare, inclusiv metoda schilfwein, o premieră în România.

Până la sfârșitul anului 2014, amb Wine are în plan investiții de 600.000 euro în mărirea capacității de producție și extinderea suprafeței viticole, precum și consolidarea poziției pe piață de profil, acoperind acum segmentul Horeca prin brandul Liliac, precum și cel de retail prin brandul Crepuscul. Până la finele anului capacitatea de producție va ajunge la 260.000 l.

„Suntem foarte mândri de caracterul absolut special pe care am reușit să îl imprimăm fiecăruia dintre vinurile noastre. In timp ce LILIAC  se adresează segmentului premium și se distribuie cu precădere în sistemul HoRECA, brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducând astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii noștri. Sub sloganul „Vinuri pentru oameni liberi”, Crepuscul se adresează segmentului medium-high, consumatorului urban, cu personalitate puternică și obișnuit cu un stil de viață energic și plin de ritm, care iubește să evadeze din tipare”, declara Victor Ciupercă, Country Manager amb Holding.

Crepuscul este disponibil spre comercializare cu următoarele vinuri: Sauvignon Blanc cu Feteasca Regală, Merlot cu Feteasca Neagră și Gewurtztraminer. Vinurile Crepuscul sunt distribuite în lanțul de magazine Mega Image și în rețeaua METRO Distribution.

amb Wine Company este parte din concernul austriac amb Holding. Cu un portofoliu impresionant în domenii precum construcții și imobiliare, amb Holding este dedicat dezvoltării durabile. Pe lângă fascinantul proiect al vinurilor Liliac, amb Holding se concentrează și pe alte arii de investiții cum ar fi agricultura și silvicultura.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302