Hotelul Marriott a fost desemnat “Superbrand Romania”
Hotelul Marriott din București se numără printre câștigătorii de anul acesta ai Galei Superbrands, unde au fost desemnate cele mai puternice branduri din România, din diferite domenii de activitate. Singurul brand hotelier premiat, JW Marriott primește acest titlu pentru a patra oară, se precizează într-un comunicat de presă.
„Suntem fericiți că JW Marriott Bucharest Grand Hotel se regăsește și în acest an în rândul celor mai puternice branduri din România, cu atât mai mult cu cât aceasta distincție reflectă atât percepția consumatorului cât și opiniile unor respectați profesioniști ai comunicării. Le mulțumesc tuturor pentru onoarea pe care neâ€o fac, dar și echipei de marketing a hotelului, a cărei dedicare constantă face minuni”, a declarat Igael Porecki, Directorul General al JW Marriott.
La Gala Superbrands – Romania on Stage ce a avut loc în 15 aprilie, au fost desemnate cele mai puternice 34 de branduri prezente pe piața locală. Aproape 1.400 de branduri inițiale din domenii variate (hotelier, auto, financiar, electronice, FMCG etc) au fost luate în considerare și evaluate după criterii precum încredere, calitate și diferențiere pe piață. Evaluările au fost făcute în etape succesive și constau atât în cercetări de piață realizate la nivel urban, cât și în procese de notare realizate de specialiști în management, marketing, comunicare și branding. Programul Superbrands recunoaște așadar și premiază excelența în branding.
„Strategia de marketing a JW Marriott a avut mereu în vedere comunicarea corectă a brandului dar, odată cu procesul internațional de rebranding început în 2009, acțiunile întreprinse au devenit cu atât mai precise, mai rafinate și mai intense. Brandul JW Marriott se adresează oaspeților cu o semnificativă experiență profesională, care știu exact ce își doresc, celor încrezători, împliniți din punct de vedere profesional și personal. Aceștia caută și pretind de fiecare dată calificative de excelență precum: eleganță, rafinament, discreție, implicare, constanță. Fie că ne sunt oaspeți în hotel, fie că vin în restaurantele noastre sau că ne încredințează organizarea evenimentelor de companie, clienții JW Marriott se bazează pe experiențe elegante, desăvârșite. Recunoașterea primită din partea Superbrands în 2006, 2010, 2011 și din nou acum, pentru 2013, ne confirmă reușita de a fi creionat un brand rafinat și puternic – JW Marriott Bucharest Grand Hotel”, se arată în comunicat.
Organizația Superbrands promovează în aproape 100 de țări cultura de branding și aduce recunoaștere brandurilor cu performanțe excepționale. Din 2005 și în România, prin agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates, organizația dezvoltă programe consacrate pieței românești și culturii de branding locale.