The Practice este noua agenție de PR a McDonald’s România

person Horeca
access_time_filled

PRmcdonaldsromaniaThe Practice este noua agenție de relații publice a companiei McDonald’s România, în urma unui proces de selecție complex, la care au participat alte 3 agenții, se arată într-un comunicat. Licitația a avut loc în perioada mai – iunie 2014, iar agenția The Practice va gestiona comunicarea internă și externă a McDonald’s România începând cu 1 august 2014.

În cadrul parteneriatului agreat pe o perioadă de 2 ani, agenția va oferi: servicii integrate de consultanță în comunicarea corporatistă și în comunicarea de produs; consultanță în situații de criză; gestionarea relației cu presa; organizarea tuturor evenimentelor interne și externe ale companiei; sprijin pentru comunicarea în restaurantele McDonald’s; consultanță și sprijin în implementarea acțiunilor și programelor de responsabilitate socială ale McDonald’s România.

„Pentru McDonald’s parteneriatele sunt importante. Ne alegem cu atenție partenerii cu care colaborăm și lucrăm foarte aproape împreună pentru a îndeplini mereu cele mai exigente standarde de calitate. McDonald’s este un investitor important, cu activități diverse în zona de comunicare și un brand cu o strategie pe termen lung atât în comunicarea internă, cât și în cea externă”, a declarat Daniel Boaje, Director General al McDonald’s România.

„Procesul de selecție organizat de McDonald’s a urmărit găsirea unui partener strategic pentru activitățile de comunicare din România, care să contribuie în mod semnificativ la vizibilitea proiectelor companiei. Însă dincolo de companii, lucrăm cu oameni, iar la The Practice am găsit o echipă de profesioniști pe care am simțit că ne putem baza”, a declarat AlexandraOlaru, director de comunicare și resurse umane al McDonald’s România.

Reprezentanții The Practice au declarat că sunt onorați să lucreze pentru unul dintre cele mai renumite branduri globale și consideră că acest parteneriat „este o nouă oportunitate să demonstrăm creativitatea și eficiența care ne caracterizează”.

McDonald’s este cea mai importantă companie din domeniul restaurantelor cu servire rapidă, care a deschis primul restaurant în România în anul 1995. În prezent compania deține 67 de restaurante în 21 de orașe și primește zilnic peste 150,000 de clienți. McDonald’s are peste 4,000 de angajați în România. Investiția McDonald’s în România depășește 600 de milioane de lei.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302