OalaCuBunătăţi semnează un parteneriat cu Trattoria Verdi
OalaCuBunătăți, fondatorul conceptului de livrare de mâncare românească la oală și lider al segmentului, anunță semnarea unui parteneriat cu Trattoria Verdi, unul din cele mai puternice branduri ale gastronomiei italienești de pe piața din București.
Parteneriatul va duce la extinderea serviciilor oferite de OalacuBunătăți și includerea în meniu a produselor italienești. Astfel, începând cu 6 octombrie, acesta va avea 160 de preparate disponibile, dintre care 30 vor fi italienești și vor fi gătite de bucătarii Trattoria Verdi.
„Am intrat pe piață cu un concept inovator, livrare de mâncare la oală și am devenit lideri pe acest segment, cu o cotă de piață de 90%, fiind foarte atenți la nevoile clienților noștri. Ne propunem ca aceștia să poată comanda orice tip de preparate, gătite special pentru ei, la comandă. Un prim pas a fost extinderea meniului în zona de mâncare italienească, păstrând aceeași calitate a produselor. În Trattoria Verdi am găsit un partener de încredere care are aceeași viziune ca și noi„, a declarat Alin Stan, Co-FondatorOalaCuBunătăți.
Dacă printre cele mai căutate preparate ale bucătăriei românești se regăsesc salata boeuf, ciorba de văcuță și sărmăluțe din porc, se estimează că, pentru bucătaria italiană, cele mai mari cereri vor fi pentru lasagna, pastele al forno și supele cremă. Noul meniu va include și pasta frutti di mare, cannelloni, pollo inferno și tiramisu.
„Ne bucurăm că avem ocazia să colaborăm cu un brand atât de puternic, cum este OalaCuBunătăți. Propunerea de parteneriat venită din partea lor ne-a confirmat apetitul pe care românii îl au pentru bucătăria italiană și suntem siguri că noile preparate din meniul OalaCuBunătăți se vor bucura de un real succes. Acestea vor fi gătite într-un procent de 100% de bucătarii Trattoria Verdi și vor avea aceeași calitate ca și produsele ce sunt servite în locațiile fizice ale brandului„, a declarat Viorel Bacanu, Fondator Trattoria Verdi.
OalaCuBunătăți apreciază că parteneriatul semnat cu Trattoria Verdi va aduce o creștere cu 30% a vânzărilor, estimate pentru 2014 la 2.1 milioane lei și la 4,3 mil. lei în 2015. Extinderea serviciilor brandului a avut loc în urma unei investiții de 50.000 euro.
Sursă foto: www.bonappetit.com