Hotel Epoque raportează venituri de 1,5 milioane euro în primele 9 luni
La patru ani de la deschidere, Hotel Epoque își consolidează poziția pe nișa boutique hotelurilor de cinci stele din București, operând cu un grad de ocupare constant peste media capitalei și raportând venituri în creștere, performanță rezultată atât din facilitățile de cazare cât și din MICE, anunță reprezentanții hotelului.
Hotel Epoque anunță o creștere de 28% a cifrei de afaceri în primele nouă luni ale anului 2014 față de perioada similară a anului trecut, raportând venituri de aproximativ 1,5 milioane euro, performanță bazată pe creșterea veniturilor rezultate din cazare cu 13% și a veniturilor rezultate din segmentul MICE cu peste 275%.
Business boutique-ul Epoque a înregistrat un grad mediu de ocupare de 71% în primele nouă luni ale anului 2014, cu 9% peste media pieței din București, estimată la 62% (sursa: STR Global). În perioada ianuarie – septembrie 2014, Hotel Epoque a operat cu o ocupare 75.2% în zilele săptâmânii, ceea ce reprezintă o creștere de 9% față de perioada similară a anului trecut, și cu o ocupare de 65.4% în zilele de weekend, în creștere cu 20%.
Deschis în octombrie 2010 după o investiție de 8 milioane de euro, Epoque reprezintă un concept unic în peisajul hotelier de cinci stele, fiind singurul boutique care reunește toate atributele unei experiențe de lux – cazare, gastronomie și Spa – și primul hotel din categoria de cinci stele din București care pune la dispoziția oaspeților spații de cazare ample, exclusiv de tip apartament.
La 4 ani de la lansare, Epoque reprezintă o destinatie de cinci stele completă atât pentru călătoriile de leisure cât și pentru segmentul corporate. Odată cu finalizarea investiției de 500.000 euro realizate în anul 2013 în propriul conferences&events center, conceptul Epoque integrează și o performanta infrastructură pentru organizarea de evenimente premium.
Hotel Epoque estimează venituri de 2 milioane de euro la finalul lui 2014 și o creștere de 18% a cifrei de afaceri față de anul 2013.
„Acum 4 ani aveam viziunea de a introduce pe piața de cinci stele un concept ambitios, sofisticat și atipic pentru cultura locală: un proiect boutique de cinci stele, care să ofere călătorilor deja familiarizați cu standardele boutique de lux o experiență autentică și memorabilă, construită pe coordonatele de confort în care să se regăsească. Astăzi, suntem mândri să vedem că Epoque a consacrat pe piață un concept luxury complet, devenit un reper pe segmentul boutique de cinci stele din România și din Europa. Experiența pe care Epoque o oferă oaspeților sai include, pe lângă servicii impecabile, și un mix ideal de confort, gastronomie și well-being, adică exact acele trăsături care desăvârșesc profilul unui sejur. 2014 reprezintă anul de maturitate pentru noi, în care ne-am propus să ne consolidăm statutul dobândit, să ne menținem reputația online de cel mai bun hotel de 5 stele din România și să dezvoltăm segmentul de MICE„, declară Diana Popescu, Owner & CEO Epoque.