Soft Tehnica a implementat Freya Restaurant în peste 2000 unități HoReCa

person Horeca
access_time_filled

solutiafreyaSoft Tehnica, una dintre companiile românești cu tradiție în domeniul dezvoltării de soluții software pentru domeniile HoReCa și Retail, a anunțat vineri că a implementat soluția Freya Restaurant în peste 2000 de unități HoReCa (dintre care peste 50% în București) și că, în prezent, Freya (un pachet de servicii împărțit în 4 componente: Restaurant, Hotel, Shop și Afrodita) acoperă 40% din business-ul companiei.

Iulian Popescu, General Manager Soft Tehnica a declarat că piața de HoReCa este o piață cu potențial, o piață mai deschisă decât cea de retail, și că intenționează să se extindă în acest segment și în anii următori. 

Reprezentantul Soft Tehnica a anunțat totodată încheierea unui parteneriat cu Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, pentru implementarea soluției Freya Restaurant. Implementarea acesteia vine să răspundă necesităților de gestionare și eficientizare operațională a Berăriei, restaurant cu o suprafață de aproximativ 8500 mp (inclusiv suprafața exterioară), capacitate de 3000 de locuri (inclusiv terasa) și 150 de angajați.

Soft Tehnica pune la dispoziția Berăriei H o soluție completă de servicii precum cele de marcaj, back-office, mobile, self-service și bucătărie. Pachetul Freya pentru Berăria H a presupus implementarea și configurarea specială a celor 25 de POS-uri prin schimbarea interfeței, adăugarea unui sistem de căutare și filtrare a datelor și optimizarea sistemului de casierie. Pachetul a inclus de asemenea un program de training al personalului și managementului Berăria H, precum și un abonament lunar de mentenanță și suport tehnic 24/7.

Atunci când ai 150 de angajați care trebuie să fie pregătiți să servească un număr de clienți care poate ajunge la 3000 de oameni, e destul de evident că ai nevoie de o soluție IT sigură și eficientă. Am ales Freya deoarece ne-am propus un standard modern de preluare a comenzilor și de monitorizare și gestionare a tuturor datelor generate de operațional, dar și datorită experienței Soft Tehnica în domeniul HoReCa” a declarat Vlad Dumitru, Director General Berăria H.

Suita Freya este o soluție IT 100% românească care a fost creată începând cu 2007 și care a plecat de la ideea oferirii unui sistem de management performant și integrat pentru domeniul ospitalității, o soluție de referință pentru jucătorii din HoReCa și Retail. În prezent, Freya acoperă aproximativ 40% din business-ul companiei și reprezintă un pachet de servicii împărțit în 4 componente: Restaurant, Hotel, Shop și Afrodita care se adresează saloanelor de înfrumusețare și clinicilor de tratament & SPA.

„Parteneriatul recent încheiat cu Berăria H vine să confirme faptul că Freya este o soluție ușor scalabilă pe orice tip de business HoReCa&Retail și nu numai. Freya a crescut organic, reprezentând în prezent aproape jumătate din volumul afacerii și suntem încrezători că în viitor ne vom putea atinge obiectivul de a deveni soluția de referință pe piață românească și că o vom putea dezvolta și pe piețele externe”, a declarat Iulian Popescu, General Manager Soft Tehnica.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302