Studiu EY: Hotelurile se reinventează pentru a ține pasul cu generația Y
Hotelierii își reinventează conceptele pentru a oferi experiențe noi generației Y, se arată în studiul EY: Global hospitality insights: Top thoughts for 2015. În 2015, generația „millennials” (sau generația Y) va continua să aibă o influență semnificativă asupra modului în care industria hotelieră își va dezvolta oferta și asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clienții lor, potrivit studiului.
Pregătiți pentru millenials
„‹ Mai puțin înseamnă mai mult › este abordarea cerută de generația Y și în ceea ce privește industria ospitalității. Pe măsură ce turismul crește în majoritatea piețelor din întreaga lume, preferințele de călătorie și cererile de cazare din partea celor care preferă hotelurile evoluează. În 2015, generația „millennials” (sau generația Y) va continua să aibă o influență semnificativă asupra modului în care industria hotelieră își va dezvolta oferta și asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clienții lor”, se arată într-un comunicat al EY România.
Pentru a răspunde acestor cerințe în schimbare, hotelierii caută să vină cu oferte alternative inovatoare care să le completeze pe cele tradiționale. Astfel de oferte au apărut inițial în Europa și Asia, dar s-au extins și în S.U.A. și pe alte piețe.
„Turiștii din generația milennialls și cei care au adoptat comportamentul acestora nu caută experiențele sau hotelurile preferate de părinții lor, ci sunt foarte atenți la costurile pe care și le asumă. Totodată, sunt mult mai concentrați pe experiențele trăite, fie că e vorba de o călătorie de agrement sau de business. România poate fi din această perspectivă o destinație atractivă pentru turiștii care caută experiențe autentice, în mijlocul unor comunități tradiționale. Pentru acești turiști, lipsa infrastructurii nu mai este un impediment, ci, dimpotrivă, o atracție, ei căutând destinații izolate de cotidianul aglomerărilor urbane.
Acești turiști însă sunt și cei mai conectați la surse de informare digitale. De aceea, un aspect-cheie în valorificarea noii cereri care se conturează îl va reprezenta capacitatea furnizorilor de servicii turistice din România de a avea o prezență puternică online. Astfel, o familie de localnici dintr-un sat de la munte care oferă vacanțe la țară ce includ meniuri preparate în casă, plimbări cu căruța și dormit în fân ar fi util să știe cum să-și administreze și aplicația online de rezervări, pagina de Facebook și contul de PayPal„, declară Elena Badea, Director de Marketing EY Romania.
Mai multe despre studiul EY ‘Global hospitality insights: Top thoughts for 2015’ puteți citi în următoarea ediție a revistei Horeca România.
Sursă foto: www.hmghotels.com