Primul Wine Spa din România
Piața de wellness și spa din România se dezvoltă și se diversifică. La Oradea, Hotelul Ramada vine în întâmpinarea nevoilor oaspeților cu un spa unic în România care utilizează vinoterapia pentru a obține starea de bine, relaxare și frumusețe. Riserva Wine Spa este primul centru din România care oferă un meniu de tratamente spa și beauty folosind principiile vinoterapiei, se arată într-un comunicat.
Vinoterapia, considerată de unii specialiști ca fiind „elixirul tinereții”, folosește beneficiile bobului de strugure în tratamente cu viniferina, polifenoli și antioxidanți care purifică, detoxifică, hrănesc pielea și previn îmbătrânirea. Terapiile ce poartă semnătura casei aduc experiența degustării vinului la un nou nivel, potrivit reprezentanților hotelului.
Spa-ul a fost astfel conceput încât, de la primul pas, te invită într-o călătorie surprinzătoare, rafinată în lumea vinului. Experiența începe în lounge-ul Decantarium care găzduiește o selecție de vinuri, continuă cu camerele de terapie Aroma, Body, Balance, Premier Cru, Magnum și se încheie pe terasa Riserva unde poți degusta un pahar de vin în Jacuzzi, bucurându-te de panorama centrului istoric al frumosului oraș Oradea. Designul interior a fost semnat de David Sign iar terapeuții spa-ului au fost pregătiți de Spa d’Or, consultant spa.
Gândite ca o experiență intimă, relaxantă și tonifiantă, serviciile Riserva includ, alături de vinoterapie, saună finlandeză, saună cu infraroșii și cameră de relaxare salină.
„Ramada Oradea a pornit ca un hotel dedicat targetului business. În ultimii ani în Oradea, piața hotelieră s-a diversificat. Oaspeții noștri au început să solicite și alte servicii în afara cazării, restaurantului și sălilor de conferințe iar noi am dorit să venim în întâmpinarea lor cu un pachet complet și să creștem gradul de ocupare. Astfel, am decis să aducem o noutate în peisajul hotelier, și, după un research realizat atât pe piața din România cât și din Europa s-a născut ideea Riserva Wine SPA, un spa care aduce în premieră în România beneficiile vinoterapiei. Centrul se adresează atât orădenilor, clienților de tip leisure, oaspeților de tranzit (Oradea fiind un punct de transit cunoscut către și din Europa de Vest), cât și celor corporate care acum beneficiază de servicii complete„, declară Romeo Ionescu, General Manager al Hotelului Ramada Oradea.
Reprezentanții hotelului au dezvoltat pachete complexe care include pe lângă tratamentele spa și o gamă variată de activități outdoor, personalizate în funcție de așteptările fiecărui oaspete.
„Planurile noastre de viitor constau în transformarea hotelului, a spa-ului și a restaurantului într-o destinație. Pentru partea de restaurant suntem în proces de achiziție a unui frigider de maturare a cărnii și a unui grill profesional cu rocă vulcanică pentru a lansa specialități tip Steak House. În această vară plănuim să lansăm pe terasa spa-ului o serie de evenimente exclusiviste Chill Out cu bufete, live grill și bar. Estimăm ca Riserva Wine Spa să aducă în primul an creșteri de aproximativ 7% în cifra de afaceri a hotelului”, a mai declarat managerul general al hotelului.
Despre Hotel Ramada Oradea
Ramada Oradea face parte, alături de 830 de hoteluri din peste 50 de țări, din lanțul hotelier Ramada, deținut de grupul Wyndham Worldwide. Lanțul Ramada este prezent în România cu patru hoteluri în București și încă șase locații în Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Iași, Pitești și Oradea.
Hotelul Ramada Oradea, clasificat la patru stele, a fost deschis în mai 2010, în urma unei investiții de 12 milioane de euro. Hotelul are o capacitate de 121 de camere și are un grad de ocupare mediu care variază între 40-52% în funcție de sezon. Unitatea funcționează cu 75 de angajați (din care 6 persoane deservesc exclusiv spa-ul). La finalul anului 2014, etajul 7 al hotelului a fost reamenajat pentru lansarea primului Wine Spa din România, Riserva.
În momentul de față hotelul Ramada Oradea este pe locul 6 între primele 25 hoteluri din România, clasament realizat de către site-ul de specialitate TripAdvisor, în care hotelul se menține de 4 ani consecutivi.