Proprietarii Red Angus au investit 500.000 euro într-un restaurant de fine dining
Proprietarii restaurantului Red Angus din centrul istoric al capitalei au investit 500.000 euro într-un restaurant de fine dining situat în partea de nord a Bucureștiului, în imediata apropiere a Televiziunii Române. Restaurantul se numește The Beef Club și este ‘varianta upscale a lui Red Angus din centrul istoric”, așa cum ne-a declarat Ana Doagă, Business Development Manager, Operative Steakhouse Group.
Noul restaurant se adresează unui consumator premium și nu face concurență restaurantului din centrul istoric, care abordează segmentul de casual dining, ne-a precizat Dragoș Panait, proprietarul celor 2 restaurante.
„După o experiență de 5 ani în industria ospitalității, crearea unei noi linii de business sub numele The Beef Club a venit ca un pas natural. Am considerat că putem trece la un alt nivel, așa că noul restaurant urmăreste să ofere oaspeților săi o experiență rafinată, subtilă, care să se distingă prin constanță în calitate și prin produsele culinare de top. Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, restaurantul nostru din Centrul Istoric, care abordează segmentul de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium, de fine dining„, afirmă Dragoș Panait.
The Beef Club este un restaurant intim, elegant, mai mic decât cel din centrul vechi, având o capacitate de 76 de locuri, față de 122 în locația din centrul istoric. Dacă în restaurantul din centrul istoric e importantă o rotație mare a numărului de clienți, în noul restaurant nu se urmărește acest lucru. Clienții The Beef Club sunt clienți care petrec mai mult timp în restaurant și care sunt dispuși să cheltuiască mai mult.
„Preconizăm o notă de plată medie de 180 RON de persoană (față de 100 RON în restaurantul din centrul istoric, n.r.) și un număr mediu de 150 de oaspeți pe zi. Nu urmărim o rotație mare a numărului de clienți, dorim ca oaspeții noștri să se simtă bine primiți, să interacționăm cu ei și să creăm in jurul The Beef Club o comunitate. Valorile The Beef Club sunt recunoaștere, apartenență și constanță în calitate. Dorim să ne poziționăm drept restaurantul în care mergi atunci când nu îți permiți să dai greș„.
Printre produsele introduse în meniul noului restaurant, se numără carnea de vită Wagyu -un produs de lux, recunoscut pentru conținutul ridicat de Omega 3 și Omega 6 și apreciat pentru aromă și frăgezime-, tomahawk-ul -antricotul de vita cu os, care are între 1,5 și 2,5 kilograme- și homarii, ce pot fi aleși vii, din acvariul restaurantului. În plus, în meniul The Beef Club se remarcă o serie de combinații subtile de arome și texturi – tartar de vită cu chipsuri cu ulei de trufe, foie gras pregătit în casă, servit cu dulceață de ceapă și vin de Porto, creveți în infuzie de mango. Carnea de vită vândută la The Beef Club este de origine australiană.
Restaurantul impresionează și la nivel de design interior, care îmbină eleganța picturii murale cu aspectul industrial al sculpturilor metalice, realizate de artiști și artizani americani.
Printre principalele criterii avute în vedere de proprietarii restaurantului în alegerea locației (pentru care plătesc nu mai puțin de 6900 euro pe lună) se numără: poziționarea sa strategică în zona de nord a Bucureștiului și spațiul de parcare generos.
Operative Steakhouse Group este unul dintre primii jucători care a introdus pe piața restaurantelor românești conceptul de steakhouse, în anul 2010. De-a lungul timpului, societatea și-a mentinut constante standardele de calitate, ceea ce a rezultat în creșterea constantă a numărului de clienți ai restaurantului Red Angus Steakhouse. Societatea a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 2.874.663 RON, iar, pentru anul 2015, previzionează o creștere de 45%.