După 20 de ani de turism și transporturi, Eurolines investește în industria hotelieră
După 20 de ani de activitate pe piața de transport și turism din România, grupul Eurolines investește și în industria hotelieră.
Pentru 2015, grupul anunță prima dintr-un șir de investiții în domeniul hotelier: achiziția resortului Green Village din Sfântu Gheorge, Delta Dunării, tranzacție a cărei valoare este de ordinul milioanelor de euro și al cărei buget de investiții pentru primul an depășește 500.000 euro.
Complexul și-a redeschis porțile în luna mai, cifra de afaceri estimată pentru primul an de funcționare ca parte a Grupului fiind de 1 milion de euro.
Despre următoarele investiții hoteliere, Dragoș Anastasiu, președintele grupului Eurolines, spune că vor veni după ce complexul Green Village va performa bine și va putea afirma că a devenit un „best practice”.
„Cred cu mare sinceritate că turismul în România poate să devină și trebuie să devină o ramură pe care economia în general se poate baza. Asta înseamnă că trebuie să aducem străini în România. Ca să aducem străini în România trebuie să se întâlnească în același loc mai multe premise. Nouă ne-a fost foarte greu să găsim parteneri pe această zonă (zona hotelieră, n.r.) în ultimii 20 de ani. Motiv pentru care am spus că este important să dovedim noi că se poate. Și atunci am creat o firmă de management hotelier și am intrat în zona de căutare a unor locații pe care să le administrăm; am nimerit la Green Village, dar proprietarul resortului nu vroia să-l dea în management, ci vroia să-l vândă neapărat. Și a fost cumva dragoste la prima vedere, n-am vrut să ne căsătorim, dar ne-am căsătorit. Am investit aici pentru că, după părerea mea, este un loc unic, e unic pentru că e singurul loc unde de altfel Dunărea se varsă în mare, iar Green Village e o locație unică, deoarece este făcută cu foarte mult bun gust și spirit gospodăresc. Noi suntem la început, departe de momentul în care, cu mâna pe inimă, pot eu spune că sunt servicii de excelență, dar cred că suntem pe un drum pe care în fiecare zi mai adăugăm câteva ceva la acest capitol„, a declarat astăzi Dragoș Anastasiu, în cadrul unei conferințe de presă organizate cu ocazia împlinirii a 20 de ani de Eurolines.
Referitor la viitoarele investiții în domeniul hotelier, președintele Eurolines a subliniat că „În momentul în care Green Village va fi o bijuterie, nu numai din punct de vedere locativ, din punct de vedere al locului, asta este deja și n-avem niciun merit, ci și din punct de vedere al serviciilor, vă asigur că vor veni și următoarele investiții hoteliere. Vrem să o vedem pe aceasta (investiția în Green Village, n.r.) mergând bine. Așa am făcut și cu a doua agenție de turism, așa am făcut și cu al doilea autocar, așa am făcut și cu a doua firmă, am încercat mai întâi să meargă prima ireproșabil și să devină un best practice pentru celălalte„.
Referitor la excelența în ospitalitate și importanța promovării locațiilor de excelență, proprietarul Eurolines a precizat importanța proiectului Robelo – Romanian Best Locations.
„Am lansat ideea Robelo – Romanian Best Locations, unde vrem să strângem la un loc cele mai bune locații de turism existente în România, pentru că vrem să ne promovăm împreună, vrem să facem un site împreună, vrem să facem achiziții împreună și în primul și în primul rând vrem să facem educație profesională împreună. Problema de bază, nu numai în turism, e o problemă generală, în special în România, este faptul că am avut un exit de circa 3 milioane de oameni. Problema de bază este cea a resurselor umane cu atitudine și cu bună pregătire profesională. Și asta este un lucru pe care vrem să-l facem inclusiv la Green Village din noiembrie până în aprilie: Școală de turism. Știu că s-a mai spus de un milion de ori în România că e nevoie de acest lucru dar, credem noi, că facem parte dintre aceia care nu numai vorbesc ci și fac„, a precizat președintele Eurolines.