Modalitatea inedită a unui lanț de restaurante de a se adresa generației Z
Atunci când te adresezi consumatorilor din generația Z trebuie să vorbești pe limba lor, să le înțelegi prioritățile. Acest lucru devine și mai important atunci când ei reprezintă un procent important din clienții companiei tale, așa cum este și cazul lanțului de restaurante KFC.
În acest sens, KFC a lansat campania „Lecții pe tavă„, prin care îi încurajează pe cei în așteptarea Bacalaureatului să învețe într-un mod distractiv, în timp ce iau masa în restaurant. Până la începerea sesiunii din august, elevii vor găsi 18 modele de subiecte pentru BAC, pentru proba de limba și literatura română, pe tăvile din restaurantele KFC Magheru, Dorobanți, Regina Elisabeta, Unirii, Sun Plaza și Mega Mall. De asemenea, cei care aleg să comande la pachet pot cere exercițiile pentru acasă.
„Pe lângă produsele noi pe care încercăm să le adăugăm frecvent în meniu, ne-am propus să oferim clienților noștri și alte noutăți în restaurante, cum sunt „lecțiile pe tavă”. Dacă te pregătești pentru BAC – sau pur și simplu vrei să îți amintești puțină literatură sau teorie literară – cere și foile de tavă cu subiecte pentru proba de română și îmbină utilul cu plăcutul. Cu puțin noroc, poți primi pe foaia de examen chiar subiectele pe care le recapitulezi la KFC„, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.
Cele 18 variante de subiecte sunt realizate de profesorul de limba și literatura română Mariana Badea.
Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul campaniei și pe pagina de Facebook KFC România.