Conceptul de franciză al lanțului de restaurante Oro Toro, prezentat în premieră

person Horeca
access_time_filled
  • La mai puțin de un an de la lansarea brandului, Oro Toro numără deja șase locații active în București și continuă să se extindă și în marile orașe ale țării.

orotoro1în cadrul conferinței Business Days susținute la Cluj, reprezentanții Oro Toro au prezentat, în premieră, conceptul de franciză al lanțului de restaurante de tip fast-food care a cucerit, deja, Bucureștiul. Ca urmare a numeroaselor solicitări de extindere a brandului și în afara Capitalei, managementul Oro Toro a decis dezvoltarea lanțului de restaurante, în sistem de franciză, și în marile orașe ale țării.

Miercuri, la Business Days Cluj, Georgios Malideros, proprietarului lanțului de restaurante Oro Toro, dar și al celui mai bun steakhouse din București, celebrul OSHO Primăverii, împreună cu Chef Iosif Ștefănescu și reprezentanții echipei Francize.ro au prezentat, în premieră, conceptul de franciză al fast-food-urilor Oro Toro și avantajele extinderii brandului la nivel național.

Inițiativa a venit ca urmare a numeroaselor solicitări primite, de-a lungul celor 11 luni de la deschiderea primului restaurant Oro Toro, din partea iubitorilor de burgeri din diferite colțuri ale țării, care au tranzitat Bucureștiul și au remarcat dezvoltarea rapidă a brandului și poziționarea în topul celor mai apreciate restaurante de tip fast-food din București, se precizează într-un comunicat de presă.

Oro Toro numără, în prezent, șase locații active în Capitală (în Centrul Vechi, în AFI Palace Cotroceni, în Promenada Mall, în Mega Mall, în Băneasa Shopping City și în București Mall – Vitan) și urmează să deschidă, până la sfârșitul anului, încă două locații în București. Curând, primele restaurante Oro Toro vor fi inaugurate și în marile orașe ale țării.

Succesul înregistrat de brandul Oro Toro se datorează și conceptului de „smart fast-food”, concept dezvoltat și implementat de Oro Toro pentru a sublinia superioritatea în ceea ce privește calitatea preparatelor și servirea clienților, potrivit reprezentanților Oro Toro.

în plus, managementul Oro Toro se află în căutarea unor parteneri externi pentru extinderea brandului și în afara țării. Cei interesați de franciza Oro Toro pot trimite solicitarea lor pe adresa franciza@orotoro.ro.

Sursă foto: pagina de facebook Oro Toro by Osho

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302