IKEA FOOD a generat 8% din totalul vânzărilor IKEA România
Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul IKEA, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro a înregistrat vânzări cu 9,63% mai mari în anul de catalog 2015 (1 septembrie 2014 – 31 august 2015), față de anul de catalog 2014, se precizează într-un comunicat emis de IKEA România.
Potrivit reprezentanților IKEA, în anul de catalog 2015, vânzările IKEA FOOD au reprezentat 8% din totalul vânzărilor IKEA România.
S-au vândut peste 4,8 milioane de chifteluțe, peste 3,5 milioane hot-dog, care s-au tradus în peste 6300 km de hot-dog vânduți.
Totodată, reprezentanții companiei precizează că peste 8 tone de deșeuri organice de la restaurant și ulei comestibil au fost reciclate.
Pe tot business-ul, în perioada 1 septembrie 2014 – 31 august 2015, magazinul IKEA din România a înregistrat vânzări în valoare de 424.479.000 lei (fără TVA), în creștere cu 12,37% față de anul de catalog anterior.
Reprezentanții IKEA România precizează că vor deschide al doilea magazin IKEA în București – pentru care a depus săptămâna trecută documentația de obținere a Planului Urbanistic Zonal.
Sursă foto: www.ikea.com