Ana Hotels susține și promovează vinurile românești de calitate
Ana Hotels, cea mai mare companie românească de ospitalitate, anunță o serie de evenimente de promovare a vinurilor românești premium într-un proiect de parteneriat cu Marinela V. Ardelean. Primul astfel de eveniment va avea loc la Crowne Plaza în 17 martie 2016.
Evenimentele vor avea loc în toate hotelurile ANA din București, Poiana Brașov și Eforie Nord și vor fi organizate și prezentate de Marinela Vasilica Ardelean, expert în enogastronomie și critic de vinuri, Președinte al Festivalului RO – Wine |The Wine Festival of Romania și autor al ghidului The Wine Book of Romania, ce urmează să fie lansat pe 6 aprilie a.c..
Un prim astfel de eveniment va avea loc la Crowne Plaza Bucharest în data de 17 martie a.c. sub forma unei seri de tip food & wine pairing, un concept foarte răspândit în țările cu tradiție oenologică, în care oaspeții se vor delecta cu șapte preparate gourmet și șapte vinuri premium asociate de către Marinela Ardelean într-o manieră inovatoare, ne-stereotipală și plină de savoare, se arată într-un comunicat.
Dincolo de experiența enogastronomică propriu-zisă, oaspeții vor avea parte de o inițiere în arta degustării unui vin, în noțiunile de bază în asocierea de mâncare cu vinuri și în peisajul actual al vinurilor românești de 5 stele.
Evenimentele de degustare și prezentare vor continua, pe parcursul următoarelor luni, și în celelalte hoteluri ANA din București, Poiana Brașov și Eforie Nord.
Cosmopolită ambasadoare a vinurilor românești, Marinela Vasilica Ardelean și-a dedicat ultimii 10 ani industriei vitivinicole, călătorind în peste 60 de țări și obținând diverse distincții care i-au conferit o recunoaștere internațională.
Cu dubla cetățenie, romană și italiană, Marinela Vasilica Ardelean a urmat studii de specialitate în Italia, Franța și China, fiind astăzi profesor la „Italian Chef Academy” și formator pentru diverse companii din HoReCa, Brand Manager pentru producatoari de vinuri din Europa, consultant în dezvoltarea companiilor și în strategie de marketing în industria enogastronomica.
în 2014 a lansat prima sa carte: “50 de vinuri românești întâlnesc 50 de preparate culinare italienești”, un volum bilingv premiat la nivel internațional, urmând ca în luna aprilie să lanseze un nou volum, “The Wine Book of Romania”.
ANA Hotels este prima companie românească de ospitalitate după cifra de afaceri
în 2015 Ana Hotels a înregistrat cea mai mare creștere la nivel de cifră de afaceri din anul 2008, ajungând la 29,8 milioane Euro. Hotelurile ANA au cazat 199.857 de oaspeți în 2015 și au servit 494.018 de clienți în restaurantele și sălile lor de evenimente.
înființată in 1996, compania deține în prezent 7 hoteluri din segmentul upscale și de lux situate în București, Poiana Brașov și Eforie Nord. ANA Hotels dispune de o capacitate totală de cazare de 975 camere, iar la finele lui 2015 număra 556 de angajați.