KUMA – “How is made?”

person Horeca
access_time_filled

Combinarea cu succes a esteticii și funcționalității reprezintă caracteristicile esențiale ale colecțiilor moderne. KUMA este una dintre companiile care investesc în crearea de produse contemporane, a căror valoare este dată de versatilitate și soluții personalizate. Colecțiile sale expresive, dar minimaliste, sunt rezultatul unei cercetări continue în materie de design.

Pentru a înțelege drumul parcurs de un obiect de design până la atingerea perfecțiunii, am intrat în universul KUMA.

KUMA produce local lavoare, căzi de baie, blaturi pentru bucătărie cu chiuveta turnată continuu, cu ajutorul unor tehnologii inovatoare și manoperă 100% românească, designul find de inspirație scandinavă.

Prima etapă în ceea ce privește procesul de realizare al produselor KUMA constă în analizarea obiectului, conform cerințelor clientului. KUMA, din punct de vedere al logisticii, poate realiza orice produs din portofoliu (lavoar pentru baie sau blat de bucătărie) personalizat pe spațiul clientului. Astfel, produsul va fi unul unicat, adaptat perfect spațiului și la un preț competitiv.

produsekumaromania

Pentru realizarea unui lavoar, în primul rând se alege o formă de bazin din cele 85  aflate în portofoliul KUMA. Mai apoi, se trece la alegerea materialului, din cele 10 grupe. Toate materialele sunt testate și au declarații de performanță, astfel încât clienții KUMA să se poată familiariza cu proprietățile acestora și cu modul în care trebuie să le întrețină. Reputația produsului este dată și de această transparență în comunicarea cu clientul final.

Blaturile de bucătărie urmează aceeași procedură de producție, frumusețea și unicitatea unui blat KUMA sunt conferite de continuitatea dintre chiuvetă și blat, realizată printr-o turnare continuă. Nu se alipește și nu se încastrează nimic, iar design-ul promovat este unul scandinav, caracterizat de minimalism, linii suple, fluide, KUMA fiind o companie daneză care produce în România. 

Liniile de producție și procesele aferente sunt gândite astfel încât să ofere o flexibilitate înaltă. De exemplu, există produse care variază ca lungimi între 60 cm și 420 cm, în funcție de spațiul în care acestea vor fi integrate. De asemenea, KUMA produce și lavoare destinate proiectelor de office building/spații publice mari, care necesită pe același blat mai multe forme de boluri. Și în acest caz, logistica KUMA poate gestiona procesele de producție pentru toate cele 85 de forme, care pot fi turnate continuu în lavoare duble, triple, etc. Imaginația arhitecților este transpusă în practică cu succes de KUMA, iar sloganul „Fii Diferit, Alege Design-ul, Alege KUMA” completează tabloul despre o firmă în continuă expansiune. Cele mai multe proiecte sunt realizate împreună cu arhitecți și designeri români, această cooperare oferind un plus de valoare.

baiprodusedekumaromania

Fluxul de producție implică resurse atât în tehnologie de ultimă generație – un exemplu ar fi mașinile de turnat automate, dar și resurse umane cu pregătire înaltă. KUMA acordă o atenție deosebită angajaților săi și pregătește personal calificat, care să obțină o expertiză de top și să reprezinte cu succes brand-ul. KUMA investește permanent în dezvoltarea personală a angajaților și creează un mediu propice îmbunătățirii constante a abilitităților acestora. 

Clienții se bazează pe procesele de logistică ale KUMA. Clienții mari au cerințe pe măsură în ceea ce privește logistica, durata și garantarea livrării, dar și gestionarea sistemelor lor. KUMA a pus la punct sisteme informatice foarte bune care satisfac cerințele clienților referitoare la transferul de date, programele de analiză și control și alte aspecte.

Succesul KUMA se datorează perseverenței în realizarea unor produse de înaltă calitate. KUMA realizează produse exclusiviste, iar calitatea trebuie să fie pe măsură. în acest sens, compania a obținut încă din 2005 certificarea ISO 9001 iar în 2009 certificarea CE, care a fost revizuită după ultimul standard în vigoare din 2015.

De asemenea, KUMA România deține și acreditarea „Strongest in Romania” realizată de Credit Info, o instituție nordică. Astfel, KUMA se numără printre cele 4% companii românești analizate, care îndeplinesc câteva criterii importante în lumea business-ului și a parteneriatelor solide: cifra de afaceri, profitabilitatea, rentabilitatea capitalului, lichiditatea curentă, istoric pozitiv în relația cu clienții externi.

Fabricarea în România și caracterul inovator al produselor reprezintă caracteristici ale produselor KUMA care au construit o poveste de succes în domeniul conceptelor pentru baie și bucătărie. Compania continuă să exploreze cele mai rafinate concepte de design, fiind întotdeauna în pas cu cele mai noi tendințe și oferind clienților produse de cea mai înaltă calitate.

Be different. Choose design. Choose KUMA.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302