Starbucks deschide o nouă cafenea corporate în zona Pipera

person Horeca
access_time_filled

cafeastarbucksStarbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume, a deschis a treia cafenea din zona Pipera, București. Cu această lansare, numărul cafenelelor deținute de celebrul brand în România a ajuns la 42.

Noua unitate, Pipera Metro, se află într-o clădire de birouri din zonă, și se întinde pe 186,42 mp, oferind un spațiu foarte generos pentru muncă, relaxare și socializare.

Cu un design unic, conceput special pentru mediul corporate, cu mai multe mese încăpătoare la care angajații din zonă pot savura o cafea, dar și lucra, Pipera Metro dispune și de două terase foarte mari.

Noua cafenea este cu atât mai specială cu cât design-ul include și un perete pictat, creat special pentru a-i destinde pe clienți și pentru a-i ajuta să se deconecteze cu adevărat.

Pipera Metro oferă aceeași experiență autentică marca Starbucks, care include popularele băuturi pe bază de espresso, ceaiuri, băuturi de sezon, gustări și deserturi savuroase, toate împachetate într-o ofertă personalizată, pe gustul fiecărui client.

Cei care muncesc și sunt activi au mereu nevoie de o cafea de bună calitate și acesta e motivul pentru care am decis să deschidem o nouă cafenea în zona Pipera, poate cel mai aglomerat hub corporate din București. Noua lansare e dovada cererii crescute de spații de lucru și de relaxare, ceea ce am și urmărit să oferim la Pipera Metro. Iubitorii de cafea vor avea parte aici de o experiență completă de relaxare și socializare, dar și de posibilitatea de a lucra remote”, a declarat Karol Å»uradzki, Director Regional pentru România, Bulgaria și Serbia.

în plus, ca parte din demersul de reponsabilizare pe care îl derulează Starbucks, cei care nu au timp să se bucure de experiența din cafenea, își pot savura cafeaua preferată la pachet, într-un concept eco friendly.

Campania „Adu-ți propriul termos” presupune ca orice client Starbucks să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Astfel clienții contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hârtie și consumă cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.

Despre Starbucks

începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică și profesională. în prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă, de asemenea, operațiunile în Europa de Vest, Rusia și China. AmRest operează branduri cunoscute la nivel internațional, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul lui La Tagliatella și două concepte chinezești: Blue Frog și KABB. în prezent, compania deține aproximativ 1650 de restaurante în 16 țări.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302