Hilton a lansat un nou brand: Signia Hilton
Compania hotelieră Hilton, care deține nu mai puțin de 16 branduri în portofoliu, și-a adăugat recent un nou brand în portofoliu (al 17-lea), Signia Hilton, care își propune să seteze un nou standard pentru industria organizării de evenimente. Signia Hilton va fi un brand global, cu un portofoliu de hoteluri localizate în orașe și stațiuni de top.
“Signia Hilton s-a născut din feedback-ul venit de la profesioniști de top din industria de evenimente, proprietari, dezvoltatori și oaspeți”, a declarat David Marr – Full Service Brands, Hilton. “După nenumărate ore de colaborare, împreună, am creat Signia Hilton, un brand care va rezona cu profesioniștii din industria de evenimente și va seta un nou standard pentru acest domeniu”, a completat acesta.
Potrivit reprezentanților Hilton, fiecare hotel Signia Hilton va avea minim 500 de camere, iar spațiile pentru întâlniri și evenimente vor fi piesa de rezistență a fiecărui hotel Signia, spații care vor beneficia de un design inteligent asociat cu cele mai noi tehnologii, pentru a duce evenimentele la un nou nivel.
Hilton este o companie hotelieră globală de top, care deține în portofoliu 17 branduri de talie mondială, cuprinzând peste 5600 de proprietăți cu aproape 913.000 camere, în 113 țări și teritorii.
“în cel de-al 100-lea an de ospitalitate, suntem mai focusați ca niciodată pe oferirea unor experiențe excepționale tuturor oaspeților noștri – și acest lucru include perfecționarea acestor experiențe pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale oaspeților”, a declarat Christopher J. Nassetta, Președinte și CEO Hilton. “Suntem mândri să lansăm Signia Hilton, un brand care exemplifică spiritul nostru inovator și care va crește standardele în ceea ce înseamnă ospitalitate cu adevărat inspirată de clienți”, a adăugat acesta.