Brandul hotelier de lux Radisson Blu va deschide un hotel în Cluj-Napoca
Radisson Hotel Group anunță lansarea pe piață a celei de-a patra proprietăți din România: Radisson Blu Hotel din Cluj-Napoca.
Hotelul, care urmează să fie inaugurat în primăvara anului 2021, este dezvoltat conform poziționării Radisson Blu, cel mai mare brand hotelier din segmentul de 5* (upper upscale) din Europa, cu un portofoliu care include renumitul Radisson Blu Hotel din București, unul dintre hotelurile de top din țară.
Radisson Blu Hotel Cluj-Napoca va avea 149 de camere de diverse tipuri, de la camere standard și superioare, la apartamente și zone VIP. Facilitățile de cazare vor fi completate cu cele ale unui restaurant specializat, dar și sală de fitness, în timp ce pentru întâlniri și evenimente vor fi disponibile săli de conferință hi-tech și o sală de recepție de 350 mp, care poate găzdui până la 300 de invitați.
Situat în zona ultracentrală a orașului, lângă stadionul Cluj Arena, hotelul este ușor accesibil, iar aeroportul internațional Cluj-Napoca, aflat la doar 9 km distanță, asigură zboruri directe către 48 de orașe europene.
„Radisson Blu rămâne cel mai mare jucător din segmentul de upper upscale din Europa. Suntem încrezători că vom dezvolta aici, împreună cu partenerii noștri, o poveste de succes, bazată pe încredere și responsabilitate”, a declarat Elie Younes, vicepreședinte executiv și director de dezvoltare în cadrul Radisson Hotel Group.
„Suntem încântați să colaborăm cu Radisson Hotel Group, unul dintre liderii industriei hoteliere. Am căutat un brand care să răspundă nevoilor clienților din regiunea noastră, atât pentru turismul de agrement cât și pentru turismul de afaceri, un brand cu care aceștia să se identifice și suntem mândri că am găsit partenerul ideal in Radisson Blu. Cluj-Napoca este o destinație ofertantă și așteptăm cu nerăbdare să deschidem porțile către toți cei care caută experiențe autentice”, a declarat Nina Moldovan, președintele Consiliului de administrație și reprezentantul investitorului Winners Park Invest.
Cluj-Napoca, ce înregistrează anual peste 600.000 de vizitatori, crește în popularitate atât ca destinație de petrecere a timpului liber, cât și de afaceri. Orașul este cunoscut pentru deschiderea artistică, pentru viața de noapte animată, excelente festivaluri de muzică și film, dar și pentru arhitectură.
Brandul Radisson Blu face parte din Radisson Hotel Group, care mai include Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson și Country Inn & Suites by Radisson.