Parteneriat între Gault&Millau și platforma ialoc pentru sprijinirea gastronomiei din România

person Horeca
access_time_filled

Gault&Millau România anunță un set de inițiative, sub umbrela #maideparte, prin care continuă să aducă împreună pe creatorii de gust cu cei care caută experiențe memorabile în jurul gustului. După lansarea restaurantului online Go-Mio, o măsură excepțională prin care Gault&Millau a transformat toate platformele sale digitale într-un restaurant colectiv digital, ghidul continuă să sprijine restaurantele din comunitatea sa să meargă #maideparte și anunță un parteneriat pe termen lung cu Ialoc, pentru a sprijini gastronomia, unul din sectoarele puternic afectate de CoVid-19.

“Gault&Millau România și Ialoc își unesc forțele pentru a facilita experiențe gastronomice memorabile oferite de restaurantele din România. De astăzi, go-mio.ro – platforma digitală a primului ghid gastronomic internațional din România, oferă posibilitatea de a cumpăra carduri cadou pentru experiențe gastronomice viitoare și de a rezerva online mese la restaurant prin intermediul ialoc. Restaurantele care fac parte din comunitatea extinsă Gault&Millau vor putea încheia parteneriate în condiții speciale cu platforma de rezervari ialoc”, se arată într-un comunicat de presă.

maidepartegaultmillau

GAULT&MILLAU SI IALOC DEVIN PARTENERI îN SPRIJINIREA GASTRONOMIEI îN ROMâNIA

începând de astăzi, utilizatorii platformei ialoc pot vedea care dintre restaurantele din platformă fac parte din comunitatea extinsă Gault&Millau, în timp ce restaurantele selectate de acest ghid pot beneficia de condiții speciale de colaborare cu ialoc. Tot începând de astăzi, utilizatorii platformei go-mio.ro pot face rezervări online sau achiziționa carduri cadou direct din paginile cu recenzii pentru restaurante, scrise de evaluatori independenți.

Odată cu acest parteneriat, Gault&Millau și ialoc anunță lansarea, pe 1 iulie 2020, a cardului cadou #maideparte, care va putea fi folosit pentru experiențe gastronomice doar în restaurantele din comunitatea extinsă Gault&Millau care sunt prezente pe platforma ialoc.

Comunitatea extinsă Gault&Millau cuprinde restaurante:

  • selectate în ghidurile de restaurante Gault&Millau din 2018 și 2019 lansate pe piața locală
  • recent deschise și identificate de evaluatorii independenți ai Gault&Millau ca fiind cu potențial de a intra în noul ghid în 2021
  • premiate în unul din ghidurile trecute Gault&Millau și deschise după publicarea celui mai recent ghid sau care au bucătari-șef premiați în unul din ghidurile trecute și sunt cu potențial de a intra în noul ghid în 2021
  • recomandate direct de cel puțin unul dintre bucătarii din ghidurile 2018 și 2019 – pe baza potențialului de a intra în noul ghid 2021.

Rămânem dedicați misiunii noastre – aducem împreună pe creatorii de gust cu cei care îl caută. Perioada aceasta ne-a demonstrat încă o dată că bucătarii și restaurantele din comunitatea noastră au resurse inepuizabile de optimism și creativitate. Ei merg mai departe și conturează un nou normal, în care gastronomia rămâne pe traiectoria ascendentă din ultimii ani – există un interes crescut pentru experiența din jurul gustului, pentru punerea în valoare a terroir-ului în încercarea de a oferi experiențe memorabile. ialoc sunt un partener excelent de dialog, avem obiective similare și activități complementare, deci toate premisele pentru contura proiecte de impact pentru acest sector.” adaugă Raluca Hrițcu și Ștefan Mortici, Country Managers Gault&Millau România.

ialoc, cea mai mare platformă locală de rezervări de mese în restaurant atât ca număr de localuri rezervabile cât și ca număr de descărcări ale aplicației mobile, a fost la rândul său activă în susținerea restaurantelor încă de la începutul crizei CoVid-19. încă din primele zile de după închiderea restaurantelor, a lansat cardurile cadou, apoi prin a inclus facilitatea de “comandă la pachet direct în platformă”.

Despre ialoc

ialoc este o suită de aplicații gândite să simplifice procesul de rezervare (ialoc app, ialoc.ro) și procesul de administrare a rezervărilor (ialoc Business).

ialoc și-a dedicat atenția tuturor elementelor ce țin de o rezervare rapidă și plăcută. Mai mult, ialoc nu ține doar la experiența clienților, ci și la cea a restaurantelor ajutându-le să prospere. Acest lucru este atestat de faptul că în 2019, ialoc a așezat peste 200,000 români și turiști în aproximativ 600 de restaurante din București, Cluj, Brașov, Sibiu, Timișoara sau Iași. în 2019 ialoc a devenit partener oficial cu Tripadvisor în România.

Cu ajutorul ialoc, clienții pot alege cu usurinta localul, ziua, ora și numărul de locuri. La fel de simplu este:

● Să descopere locuri noi și să exploreze meniuri
● Să își facă o listă cu localurile favorite pentru a le găși mai ușor
● Să anuleze o rezervare fără a suna localul
● Să vadă toate rezervările pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației
● Să citească review-uri reale și valide ale utilizatorilor care au făcut o rezervare la localul respectiv.

Localurile care folosesc ialoc business au posibilitatea:
● De a gestiona rezervările online și offline cu ușurință
● Să identifice și răsplătească clienții fideli
● Să își asigure un grad de ocupare mare
● Să își promoveze online afacerea
● Să își optimizeze activitatea cu ajutorul statististicilor din aplicație
● Să reducă numărul de rezervări neonorate de clienți.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302