Doi programatori din București au lansat un start-up prin care ajută restaurantele să ofere un serviciu contactless și rapid

person Horeca
access_time_filled

Doi programatori din București au pornit un start-up prin care vor să îmbunătățească modul în care localurile preiau comenzile de la clienții așezați la mese.

Produsul se cheamă Skitter (https://www.skitter-app.com) și aduce controlul comenzilor direct la clienți, comanda făcându-se direct din aplicație, fiind înregistrată doar după plătirea sa. Procesul este asemănător cu cel al serviciilor de livrare la domiciliu, dar țintește doar clienții ce sunt așezați la masă, utilizatorul trebuind să introducă și numărul mesei la care se află.

produsskitter

Creatorii acestui start-up au construit acest proiect pe trei piloni ce însumează calitățile principale ale produsului: contactless, rapid și corect. Ei doresc să lanseze acest produs în locații precum pub-uri, restaurante, cluburi și la vară, la beach-barurile de pe litoral.

Produsul Skitter conține trei aplicații: una pentru proprietarul localului, una pentru personalul localului (staff) și o aplicație mobilă pentru clienți.

Prin intermediul aplicației pentru proprietar se acordă control complet asupra meniului, al comenzilor înregistrate prin aplicație, și de asemenea se oferă statistici asupra performanței afacerii.

skitter business chart

Aplicația de mobil transferă controlul creării comenzilor la client, eliminând astfel timpul de așteptare, asigurând astfel o comandă corectă și rapidă. Prin intermediul aplicației de mobil utilizatorii vor putea trimite feedback pentru calitatea produselor și a servirii.

skitter customer mobile app

Aplicația pentru staff preia comenzile, oferă control asupra statusului lor, status ce va ajunge și la clienți în timp real. De asemenea, se oferă posibilitatea de a returna o comandă, returnarea banilor făcându-se automat către clienți.

skitter staff dashboard

în următoarele săptămâni, o funcționalitate de ridicare comandă se va adăuga platformei. Această funcționalitate va permite, pe l ângă comenzile de la masă, și comenzi pe care utilizatorul le va putea ridica de la locație la o oră selectată din aplicație.

Parteneriatul cu Skitter se bazează pe un comision la fiecare comandă procesată prin platforma Skitter, comisionul fiind de 2% pentru primele 6 luni și 9% după acele 6 luni. Creatorii Skitter sunt deschiși pentru orice formă de colaborare ce ajută piața HORECA, iar pentru mai multe informații puteți  accesa următoarele modalități de contact:

Site: https://www.skitter-app.com

Email: contact@skitter-app.com

Telefon: 0744.193.116 / 0740.805.610.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302