KFC susține programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

person Horeca
access_time_filled

KFC Vreau in clasa a9 a„Susține un vis mic, care, de fapt, e mare” este campania desfășurată de KFC, în perioada 7 octombrie – 7 noiembrie, care încurajează clienții să doneze în cadrul programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România; prin intermediul acestuia, copiii din mediile defavorizate primesc șansa de a-și continua studiile liceale.
De-a lungul celor 13 ani de colaborare dintre KFC și World Vision România, peste 1.350 de copii au beneficiat de susținere în continuarea studiilor.
Donațiile se pot face cash sau cu cardul în toate restaurantele KFC din țară, prin intermediul urnelor dedicate amplasate la casele de marcat sau pe kiosk-urile de plasare a comenzilor. Donațiile nu sunt condiționate de achiziționarea unor produse.

Pe fondul pandemiei de SARS-CoV2, efectele resimțite de copiii din mediile defavorizate nu au fost doar de ordin psihologic, ci și material: în vara anului 2020, 60% dintre părinți nu au avut locuri de muncă, iar 50% dintre familii au fost private de alimente și produse de bază. De asemenea, la începutul anului 2021, în continuare 237.000 de elevi nu aveau acces la internet, iar peste 280.000 de elevi nu aveau echipamentele necesare pentru desfășurarea cursurilor online.

„Când ne uităm la copiii care au trecut de-a lungul anilor prin programul Vreau în clasa a 9-a, când vedem cât de mult au evoluat, ne dăm seama că investiția în educație merită și va merita întotdeauna. Iar partenerul care a avut o contribuție extraordinară în cadrul acestui proiect a fost KFC, unul dintre primii care a avut încredere în programul nostru și care a dat aripi copiilor prin educație. Invităm și noi clienții KFC care cred în puterea educației și vor să facă diferența să doneze. împreună putem schimba în continuare generații, suntem siguri de acest lucru!” spune Mihaela Loredana Nabar, Director Executiv World Vision Romania.

„Vreau în clasa a 9-a” este un proiect de suflet pentru noi, prin care am reușit, datorită sprijinului oferit de clienții noștri, să contribuim la îndeplinirea un număr impresionant de vise mici, care, de fapt, sunt mari. în urmă cu 13 ani, ne-am propus să investim pe termen lung într-un aspect esențial pentru dezvoltarea armonioasă a oricărui copil – educația – oferindu-le unor adolescenți mai puțin norocoși posibilitatea de a-și continua studiile liceale. Am avut ocazia să le urmărim evoluția, pe unii dintre ei i-am văzut crescând an de an, când ne întâlneam la evenimente, iar acum, într-un context marcat de incertitudini și dificultăți, ne bucurăm să-i sprijinim din nou prin această campanie.
Ca în fiecare an, invităm clienții să se alăture inițiativei „Vreau în clasa a 9-a” și să schimbăm astfel, împreună, destine. Este o datorie civică și morală pe care o avem față de copiii noștri și sperăm să spunem „Prezent” în număr cât mai mare, pentru ei”, a precizat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager Sphera Franchise Group.

Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unor copii care au beneficiat de programul „Vreau în clasa a 9-a” până în prezent, se pot găsi accesând: https://www.kfc.ro/visurimici/

Parteneriatul dintre KFC și World Vision România se înscrie în direcțiile strategice de Responsabilitate Socială ale brandului, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor. Campania face parte din programul World Hunger Relief, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302