Crama Liliac aniversează 10 ani de young.LILIAC printr-o ediție inedită
Vinul young.LILIAC, ce face parte din portofoliul Cramei Liliac, este singurul vin care își schimbă eticheta în fiecare an. Conceptul de anul acesta, care punctează momentul aniversar, respectiv 10 ani de la lansarea vinului, este „young.LILIAC – The Transylvanian Wine of Your Age“. Prin acest concept, Crama Liliac lansează și o provocare tinerilor creativi de a-si imagina o eticheta pentru noua recoltă, pornind de la premisele brandului.
Concursul se desfășoară în perioada 15 Noiembrie – 6 Decembrie, iar toți cei ce se identifică cu povestea young.LILIAC sunt invitați să participe și să se înscrie pe site-ul: https://labeltheunlabeled.com/.
Prin acest demers anual, crama Liliac își propune să susțină și să încurajeze pe toți cei pasionați din industria creativă, să se facă văzuți și să experimenteze diverse proiecte, în care își pot evidenția talentul.
“The Transylvanian Wine of Your Age este provocarea pe care Crama Liliac o lansează tuturor creativilor pentru cea de-a 10-a etichetă young.LILIAC. Pentru că ținutul Transilvaniei se află la intersecția dintre trecut și prezent. Dincolo de istorie, locurile de poveste, tradiția de sute de ani în cultura viței de vie, descoperim zona ancorată în prezent, dinamică, tânără, surprinzătoare, veselă. De aici și apariția celui mai tânăr vin din portofoliul Cramei Liliac, un vin lejer, ușor de asociat și consumat, care e dovada vie că tradiția se poate împleti frumos cu modernul și noua tehnologie, pentru a crea inovație și a seta noi repere. Căutăm în noua etichetă să surprindem această reuniune magică, autentică și plină de prospețime“, se arată într-un comunicat al companiei.
Concursul aniversar
Conform cerințelor concursului de anul acesta, etichetele trebuie să respecte cele trei personalități young.LILIAC: FRESH (energic, cu aciditate ridicată), LIGHT ROSE (aciditate medie, arome de fructe roșii) și EASY RED (aciditate ridicată, parfumat și aromat).
în ceea ce privește modalitatea de alegere a etichetei, noua abordare prespune selecția în două etape. Dintre toate propunerile primite în prima etapă, vor fi selectați 10 finaliști pentru a doua etapă a competiției.
Finaliștii vor avea parte de un weekend la Batoș, chiar acolo unde ia naștere vinul young.LILIAC și unde vor avea ocazia sa descopere mai multe despre cele trei tipuri de vin, dar si despre cramă. Eticheta câștigatoare va fi aleasă, ulterior, din cele 10 propuneri finale.
Premiul constă în 1500 Euro cash, un weekend pentru două persoane la Crama Liliac, în Batoș, județul Mureș, cu cazare, masă și degustare de vinuri inclusă și 36 de sticle de vin young.LILIAC. Mai mult însă decât a oferi un premiu, echipa LILIAC propune, de fapt, un altfel de spațiu de expunere al talentului artistic, pentru tinerii creativi non-conformiști și dornici să experimenteze diferite modalități de exprimare a artei.