Nestlé a înregistrat anul trecut în România cea mai mare creștere din regiune

person Horeca
access_time_filled

Nestlé, cea mai mare companie de nutriție din lume, a înregistrat anul trecut, în România, cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, aceasta fiind și cea mai mare creștere din regiune.

Astfel, anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane RON, față de anul precedent, în contextul unui portofoliu echilibrat, ce este reprezentat de produse pentru copii, cereale și batoane, produse culinare, cafea și băuturi, napolitane și ciocolată, hrană pentru animale și înghețată.

Toate aceste categorii ocupă poziții fruntașe din punct de vedere al cotelor de piață, spre exemplu: cafea și băuturi 32%, produse pentru copii 62%, produse culinare 40%, cereale 48%, napolitane și batoane de ciocolată 18%, hrană pentru animale 14%, înghețată 12%.

hervedefroment

în anul 2016, realizările cheie ale companiei au avut în vedere inovația și reînnoirea categoriilor și a brandurilor, eficientizarea operațiunilor și randamentul fabricilor. Astfel, divizia Nescafé Dolce Gusto a înregistrat al treilea an de creștere consecutivă, iar produsele de cofetărie din portofoliu au consemnat o performanță foarte bună. în 2016 Nestlé a lansat JOE XXL și Nescafé Dolce Gusto Intenso, iar pe zona culinară, noi rețete pentru Maggi Ideea Zilei.

Totodată, divizia de produse pentru copii a adăugat la portofoliu două noi tipuri de piureuri, Nestlé Naturness cu pară, banană, măr și portocală și Nestlé Naturness cu banană și măr.

Mai mult, anul trecut au fost lansate noi produse făra gluten – cerealele Corn Flakes Choco. în cadrul diviziei de produse profesionale au fost lansate sisteme de plată fără numerar, în timp ce Nespresso a deschis o nouă locație în Baneasa. Nu în ultimul rând, anul trecut au fost lansate noi produse premium Purina pentru animalele de companie: GOURMET Mon Petit și conservele GOURMET Gold pentru pisici, un nou sortiment Friskies pentru căței. La categoria înghețate, au fost lansate noi sortimente, Nirvana Waves of Pleasure și Best Beyond.

Anul 2016 a adus rezultate foarte bune și din perspectiva eficienței operațiunilor, esențială în contextul în care Nestlé România lucrează cu aproximativ 50 de fabrici de aprovizionare și cu peste 60 de clienți cheie. Nestlé a înregistrat anul trecut cel mai mare grad de eficiență a lanțului de aprovizionare și relații financiare solide cu toți partenerii, ceea ce a asigurat accesul consumatorilor la produse proaspete. Printre realizările importante din 2016 se numără și lansarea la 1 octombrie a înghețatei Froneri, în urma joint venture-ului la nivel global cu producatorul de înghețată R&R. Această mutare strategică a avut impact în 20 de țări, iar România a intrat pe lista piețelor europene unde noua entitate a început să își desfășoare activitatea începând cu anul 2016.

în ceea ce privește performanța liniei de producție, fabrica Nestlé de la Timișoara a înregistrat cel mai mare volum de producție din 2010 până în prezent, cu export către 25 de țări. în ceea ce privește acțiunile de mediu, a fost redusă cu 28% cantitatea de apă utilizată și cu 22% cantitatea de energie consumată.

Pentru anul 2017, Nestlé România mizează pe creșterea performanței atât la nivel operațional, cât și structural, prin standardizare, distribuire și scalare a mai multor activități peste nivelul pieței și investiția constantă în oameni, esențială pentru viitorul business-ului. Totodată, Nestlé România continuă în anul 2017 investiția în proiecte de educație, un exemplu fiind programul Alliance for YOUth, lansat în anul  2014 ca o extensie a programului pilot, Nestlé Needs Youth. Alliance for YOUth are ca scop principal reducerea șomajului în rândul tinerilor, sprijin și ghidaj în alegerea carierei și oportunități de a participa la cursuri din trei zone de interes: dezvoltare personală, dezvoltarea carierei și dezvoltare profesională.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302