PPD România: Volumul vânzărilor de băuturi alcoolice a crescut cu 7% în 2012

person Horeca
access_time_filled

ppdromaniaPPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice importate premium și super-premium de pe piață, cu un portofoliu de peste 20 de branduri internaționale, anunță venituri de peste 26.1 milioane de euro pentru anul 2012, o creștere de 15% față de anul trecut.

Profitabilitatea a rămas la un nivel comparabil cu 2011, de aproximativ 2 milioane de euro, ceea ce reprezintă media pieței pentru băuturile alcoolice importate, potrivit reprezentanților companiei.

Volumul total vândut în 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, o creștere de peste 7% comparativ cu 2011.

Rezultatele pozitive obținute de PPD România în anul 2012 au fost influențate de lansarea brandului propriu de vodkă, TAZOVSKY Vodka, precum și de performanța brandurilor de renume la nivel mondial din portofoliul său, cum ar fi Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys și altele„, spun reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.

„În 2012, am reușit să obținem creșterea vânzărilor datorită parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume internațional și lansării propriului brand de vodkă, TAZOVSKY Vodka. Odată cu evoluția si diversificarea preferințelor românilor pentru băuturi alcoolice de calitate, piața băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune. Acesta este motivul pentru care intenționăm să diversificăm portofoliul nostru de branduri, dar și să le susținem în continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune în continuare accent pe dezvoltarea relațiilor cu partenerii și clienții noștri, astfel încât să ne putem crește cota de piață”, a declarat Nikolas Xystouris, Director General PPD România.

JBWhiskey-ul J&B a rămas în topul preferințelor românilor și reprezintă 50% din vânzările totale de whiskey ale PPD România, lider pe piața locală pe această categorie. În timp ce vodka și whiskey-ul rămân băuturile alcoolice preferate ale românilor, reprezentanții PPD România consideră că cererea pentru băuturi precum romul și tequila va crește începând cu acest an, urmând tendințele la nivel european.

„Pentru anul acesta, pe lângă dezvoltarea portofoliului existent, vom continua să ne îndreptăm atenția și pe propriul brand de vodkă, TAZOVSKY VODKA, care a înregistrat rezultate excelente în primele șase luni de la lansarea pe piață, influențând în mod pozitiv veniturile și fiind extrem de bine primit de către români”, a adăugat Nikolas Xystouris.

Despre PPD

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este cel mai mare distribuitor de produse de alcool premium si super-premium de pe piața locală și partener al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium.
Alături de Diageo și de alți parteneri strategici la nivel local, compania deține cel mai mare portofoliu de branduri premium și super-premium, renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, șampania Lanson, precum și propriul brand de vodkă, Tazovsky Vodka.
Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302