Puratos lansează noua identitate de brand, care reflectă misiunea organizației
Puratos Group, companie ce activează în domeniul materiilor prime pentru panificație, patiserie și ciocolaterie, lansează o nouă identitate de brand cu un logo nou și un nou univers vizual care ilustrează preocuparea grupului de a contribui la evoluția planetei prin crearea de soluții alimentare inovatoare, pentru sănătatea și bunăstarea oamenilor de pretutindeni.
Elemente cheie ale noii identități vizuale Puratos
Un nou logo și slogan. Logo-ul Puratos este o expresie a ceea ce reprezintă compania și a valorii pe care o aduce clienților, angajaților și partenerilor. Compania a păstrat unicornul ca simbol corporativ, dar l-a repoziționat, într-o formă actualizată, alături de numele brandului. Unicornul, plasat la începutul cuvântului, e orientat spre viitor și ilustrează deschiderea Puratos către clienții, partenerii și oamenii săi.
Un nou slogan. „Food Innovation for Good” reprezintă dezideratul companiei de a crește impactul global pozitiv pe care îl are prin crearea de soluții alimentare inovatoare, care promovează sănătatea și bunăstarea și de a contribui în mod constant la dezvoltarea afacerilor, a clienților, societății și binele planetei.
Culori noi, fonturi și elementul grafic sub formă de cerc. Roșu Puratos este culoarea principală în universul vizual al companiei. A fost aleasă ca simbol pentru angajamentul, determinarea și pasiunea cu care Puratos dezvoltă soluții alimentare care vin în sprijinul clienților, îi ajută să-și dezvolte afacerea prin inovare, creând în același timp un impact pozitiv.
Noul branding se poate vizualiza pe site-ul Puratos.
Despre Puratos
Puratos este un grup internațional, care oferă o gamă completă de materii prime și servicii inovatoare pentru industria de panificație, patiserie și ciocolaterie. Serviciile companiei se adresează artizanilor, producătorilor industriali, retail și companii de servicii alimentare, în peste 100 de țări din întreaga lume.