Stalinskaya, 20 de ani de prezență în România

person Horeca
access_time_filled

stalinskaya20deaniStalinskaya a aniversat pe 16 noiembrie a.c. 20 de ani de prezență pe piața din România. Sub același concept al puterii, evenimentul i-a adus împreună la întâlnirea celor puternici pe aceia care prin succesul, libertatea și tăria caracterului lor au inspirat evoluția acestui brand.

Am construit și consolidat acest brand direct inspirați de consumatorii noștri, de succesul, de încrederea și de tăria caracterului lor. Tocmai de aceea am păstrat, timp de 20 de ani, gustul Stalinskaya neschimbat, lucrând, însă, în mod constat la perfecționarea tehnologiei de producție și asigurându-ne, cu fiecare an, de calitatea ingredientelor folosite”, a declarat Cristina Hamilton, Marketing Manager Granddis Romania.

Brandul STALINSKAYA a intrat pe piața din România în 1996, introducând STALINSKAYA Vodka. Recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite, a atins încă din 2001 poziția de lider de piață.

în completarea sortimentului clasic, din 2014 portofoliul brandului s-a extins cu gama premium, din care fac parte STALINSKAYA SILVER Vodka și STALINSKAYA BLUE Vodka, iar, din 2015, cu cea ready-to-drink, oferind STALINSKAYA MUSIC Cranberry, Orange și Lemon.

Garant al calității și al excelenței gustului, stau, numai în ultimii 8 ani, peste 50 de distincții și recunoașteri internaționale, obținute în cadrul unora dintre cele mai exigente competiții de profil.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302