Topoloveni lansează o gamă de produse pentru HoReCa

person Horeca
access_time_filled

gamahorecatopoloveniMGC Topoloveni prezintă gama sa de produse destinată segmentului HoReCa, concepută pentru sezonul estival. Totodată, compania va lansa propria divizie de vânzări, decizie strategică în premieră pe piața din România, menită să contribuie la creșterea cotei de piață a MGC Topoloveni pe acest segment, se arată într-un comunicat de presă.

Produsele MGC Topoloveni provin de la cele patru fabrici dotate la standarde europene pe care compania le deține și pot asigura peste 80% din nevoile unui restaurant. Sortimentele incluse în portofoliul companiei au fost concepute astfel încât să țină cont de preferințele turiștilor veniți pe litoral și să poată fi pregătite în mai multe feluri de către bucătarii din restaurantele sau hotelurile aflate în zonă.

Printre produsele aflate în oferta MGC Topoloveni se află atât semipreparate, precum specialități din carne sau vegetale, cât și conserve din fructe și legume, produse de panificație și patiserie, dulcețuri sau sosuri. Întreaga gamă este produsă în cele patru fabrici proprii ale companiei, care respectă standardele europene în materie de siguranță alimentară și calitate a produselor. Odată cu prezentarea gamei sale de produse, compania MGC Topoloveni lansează și propria divizie de vânzări prin care își propune să câștige o cotă de piață semnificativă pe segmentul HoReCa de pe Litoral.

„Am hotărât să lansăm propria divizie de vânzări pentru a avea un control mult mai bun asupra distribuției produselor MGC Topoloveni către partenerii noștri de pe Litoral și pentru a le oferi acestora consultanță personalizată tradusă în cea mai bună ofertă în funcție de nevoile fiecăruia. Și ce poate fi mai avantajos decât prețuri direct de la producător?”. a declarat Nicolae Păuna, director general MGC Topoloveni.

Mai mult decât atât, pentru a oferi clienților săi un timp de livrare cât mai scurt, MGC Topoloveni a deschis și un depozit pe Litoral care va asigura stocurile necesare.

Prezența pe Litoral este primul pas pe care îl facem pentru a ne consolida poziția pe piața de HoReCa, însă strategia noastră are în vedere dezvoltarea acestei divizii de business la nivel național în următorul an„, a completat Nicolae Păuna, director general MGC Topoloveni.

Divizia de vânzări va funcționa începând de săptămâna următoare și are ca obiective imediate încheierea de contracte cu parteneri cheie, precum și continuarea strategiei de business pe segmentul HoReCa la nivel național.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302