Alexandrion Grup România, performanțe notabile în 2014

person Horeca
access_time_filled

alexandriongrupliderpiataAlexandrion Grup România rămâne, și în 2014, liderul pieței producătorilor locali de băuturi spirtoase, cu o cifră de afaceri de 58,8 milioane de euro brut și 23,4 milioane de euro net și un profit net de 1,45 milioane de euro.

Atât cifra de afaceri, cât și profitul au înregistrat creșteri față de anul 2013, când cifra de afaceri brută a companiei a fost de 52,7 milioane de euro, cea netă de 22,6 milioane de euro, iar profitul net de 1,26 milioane de euro, se precizează într-un comunicat.

Aceste rezultate trebuie puse în contextul mai amplu al faptului că mai bine de jumătate din cifra noastră de afaceri brută a fost reprezentată de contribuțiile la sistemul de taxe și impozite. Astfel, în 2014, am plătit taxe în valoare de 32,9 milioane de euro, cu 4,5 milioane de euro mai mult decât în 2013„, a subliniat domnul Nawaf Salameh, Fondatorul și Președintele Alexandrion Grup România.

Mai mult, rezultatele financiare au înregistrat creștere într-un an în care și bugetul de investiții destinat dezvoltării și promovării brand-urilor proprii s-a dublat față de anul 2013, de la 4,2 milioane de euro la 8,4 milioane de euro. În același timp, au crescut și veniturile înregistrate din vânzările la export, 2014 aducând o valoare a exportului de 1,8 milioane de euro. În acest moment, cele mai mari piețe externe de desfacere sunt Spania și Italia, însă, pentru perioada următoare, este vizată consolidarea prezenței și dincolo de continentul european.

2014 a fost un an important pentru noi și pentru piața de băuturi spirtoase în general, în condițiile în care ne-am confruntat cu o creștere a accizei și o cronicizare a fenomenului de comercializare a produselor contrafăcute – să nu uităm că piața neagră înseamnă peste 90% din întregul segment de băuturi spirtoase. De aceea, rezultatele obținute de Alexandrion Grup România sunt cu atât mai notabile și spun multe despre noi și calitatea produselor noastre. Ca lider de piață, avem datoria și obligația de a continua această tendință de creștere, pe de o parte, și de a face tot ce este posibil pentru a combate practicile și efectele negative ale pieței negre, de cealaltă parte„, a declarat domnul Nawaf Salameh.

În cei 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, fiind produși peste 120 milioane litri și vândute peste 223 milioane de sticle de băutură. Printre cele mai cunoscute branduri produse în fabrica de la Dealu Mare, din județul Prahova, se află vinarsul Brâncoveanu XO, VS și VSOP, Alexandrion 5* și 7*, Cava D’Oro, Vodka Alexander și Vodka Kreskova, afinata, vișinata și caisata Saber Premium sau Saber Fructe de Pădure.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302