Berea Silva se relansează şi mizează pe tradiţie şi cultură

person Horeca
access_time_filled

Silva1Cu o istorie de aproape o jumătate de secol, Silva, mândria berii românești, s-a relansat pe piața românească. Noua campanie de imagine, „Din spiritul Transilvaniei”, aduce în atenția publicului originile sale transilvănene. De-a lungul timpului, Silva și-a menținut calitatea, iar acum vine mai aproape de consumatorii români fiind disponibila pentru prima dată cu o gama completă de ambalaje.
În urmă cu aproximativ o jumătate de secol, berea Silva a început să fie fabricată în Transilvania, o regiune cu tradiție îndelungatî în producerea berii de calitate. Inițial, Silva era produsă în cantități reduse și era dedicată în exclusivitate exportului. După anul 1989, berea Silva a devenit disponibilă și la nivel național. Numele Silva a fost asociat încă de la apariția acestei beri cu o bere deosebită, de calitate premium, demnă de a fi berea de export a României.
Calitatea menținută peste timp, asociată cu originile sale transilvănene, este principalul punct de plecare în construirea noii campanii  de comunicare Silva, „Din spiritul Transilvaniei”.  În noul spot TV, precum și în rețeaua de distribuție națională, consumatorii vor face cunoștință cu noua Silva, care a trecut testul timpului, ca orice lucru construit cu suflet și inspirat din rafinamentul locului care i-a dat naștere.
„Suntem mândri să anunțăm relansarea Silva, o bere cu istorie și cu suflet, apreciată de consumatori de-a lungul timpului, atât la export, cât și pe piața din România. Silva își trage seva din valorile autentice transilvănene și poartă cu ea câte ceva din spiritul fiecărui oraș din România”, a declarat Paul Markovits, Marketing Director Heineken România, care a adăugat: „Relansara berii Silva cu o nouă înfățișare și o gamă completă de ambalaje este o decizie pe care am luat-o în urma analizei cerințelor și preferințelor consumatorilor și clienților noștri. O bere deosebită, care rezonează cu valorile românești și care este apreciată de români, merită să fie accesibila pentru cât mai mulți dintre aceștia. Astfel, noua Silva este mai aproape de consumatori prin varietatea de ambalaje în care este disponibilă și prin preț, păstrandu-și în același timp calitatea și autenticitatea, care o caracterizează de atâta timp”.
Silva2Silva este o bere simbol pentru România, personalitatea ei inspirându-se din spiritul fiecărui oraș. Spiritul înseamnă ceea ce oamenii crează împreună, esența lucrurilor care dăinuie peste timp și care poartă amprenta tradiției și a armoniei. Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva și-a provocat publicul să descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. În cadrul evenimentului, artiști locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin frânturi de imagini care ilustrează spiritul orașelor din România.
Silva, renăscută din spiritul Transilvaniei, va fi disponibilă în rețelele de retail și horeca la nivel național, în 5 variante: sticla de 0,5 litri, PET de 2 litri, doză de 0,5 litri, 6-pack și keg de 50 litri.
Silva se produce în două sortimente: Silva Pils – bere blondă, cu o concentrație de alcool de 5,1% și Silva Strong Dark – bere brună, cu o concentrație de alcool de 7%.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302