BERGENBIER relanseză marca Noroc

person Horeca
access_time_filled

Bergenbier relanseză marca Noroc

Producătorul de bere BERGENBIER S.A. a anunțat astăzi, printr-un comunicat de presă, relansarea mărcii Noroc din portofoliul său, într-o formulă nouă, care include o rețetă tradițională, un nume 100% românesc, un nou design de ambalaj și o campanie de comunicare axată pe gustul românilor pentru produsele tradiționale autentice. Berea Noroc în noua formulă va fi disponibilă la raft în ambalaj PET de 2,5 litri, PET de 1 litru,  la sticlă de 0,5 litri și la doză de 0,5 litri.

Poster sticla+halba

Noul slogan sub care se relansează marca Noroc este „berea noastră românească”, „subliniind caracterul românesc al produsului, făcând apel la tradiție, la revalorizarea savorii produselor tradiționale și la redescoperitul gust al românilor pentru produsele autohtone”, se arată în comunicatul de presă.

Directorul de marketing BERGENBIER S.A, Tiberiu Mercurian a declarat că, „În cazul Noroc, vorbim de o rețetă 100% românească, creată de maeștrii noștri berari. Am îmbogățit această rețetă pentru a răspunde și mai bine gustului consumatorilor. Noroc are un gust bogat și echilibrat, o aromă plină, amăruie asigurată de ingrediente de cea mai bună calitate și de procese tehnologice ce asigură calitatea berii. Noroc rămâne o bere din segmentul economic, însă studiile noastre arată că noile sale calități sunt foarte apreciate de consumatori ducând raportul calitate-preț la un nivel excelent „.

Poster PET

Relansarea mărcii Noroc este însoțită de o campanie națională de promovare care a debutat pe 10 martie și este derulată pe TV, în presa scrisă și prin panotaj stradal. Campania de promovare include, de asemenea, o componentă de sampling care va avea loc în 66 de orașe din întreaga țară.

Lansată în anul 2000, Noroc este o bere 100% românească „a cărei rețetă și gust echilibrat au fost definite de maeștrii berari români”, se mai arată în comunicat. Este o marcă poziționată pe segmentul economic al portofoliului BERGENBIER S.A.

BERGENBIER S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piața românească, ocupând poziția a 3-a în industria locală a berii (conform datelor MEMRB pentru anul 2009). Compania activează în România din anul 1994. Portofoliul BERGENBIER S.A. cuprinde Bergenbier și Noroc – ca mărci locale, Stella Artois, Beck’s și Löwenbräu – ca mărci internaționale produse local. Pe lângă acestea, compania importă specialitățile belgiene Leffe și Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operațiuni în alte 8 țări din Centrul și Estul Europei.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302