Beros & van Schaik Wine Traders anunţă o cifră de afaceri de 130.000 euro
Beros & van Schaik Wine Traders din Centrul Vechi al Capitalei își revizuiesc în creștere cu 10% estimarea privind cifra de afaceri pe 2012 până la 130.000 euro. Magazinul de vinuri s-a deschis în decembrie 2011 cu un nou concept pe piață. Portofoliul include în exclusivitate vinuri importate direct de companie (specializată pe vinuri din Chile, Argentina și Spania) și vinuri românești de la podgoriile boutique apărute în ultimii ani. Multe dintre vinuri se pot degusta gratuit înainte de cumpărare, iar spațiul funcționează și ca wine bar exclusiv nefumător unde orice vin din listă se poate savura contra unei taxe de dop.
Investiția inițială s-a ridicat la 100.000 euro, direcționată către renovarea spațiului, amenajare, angajați, sistemul de livrări și stocul inițial de 11.000 de sticle, se anunță în comunicatul de presă. Veniturile din primul an de activitate au venit din trei direcții ” wine bar/magazin, livrare directă către consumatorii finali și vânzări către HoReCa. Barul și magazinul au fost vârful de lance cu peste 65% din cifra de afaceri, clienții dovedind din ce în ce mai mult interes pentru importuri (în special cele din Chile și Argentina) și vinuri spumante.
Â
Piața de vin din România este încă dominată de așa numitul „vin de casă” sau vărsat, vinul îmbuteliat de import acoperind doar 5% din totalul acesteia. Însă cu un consumator din ce în ce mai critic și dispus la încercări noi estimarea este ca că acest dezechilibru se va atenua semnificativ în următorii 10 ani.
„Suntem bucuroși că ideea noastră de magazin de vin cu wine bar nefumător este apreciată de un grup din ce în ce mai mare de clienți fideli. Combinația dintre opțiunea de a degusta un vin înainte de a-l cumpăra și de a-l avea livrat acasă s-a dovedit un success. De aceea anul viitor vrem să mergem și mai departe oferind posibilitatea de a comanda și plăti online și să reunim comunitatea deja creată într-un Wine Club”, a declarat Jerry van Schaik, investitor și adminstrator al afacerii.
În 2013 investitorii se așteaptă la o creștere cu 25% a cifrei de afaceri, în principal din dezvoltarea vânzărilor către HoReCa, creșterea livrărilor și a evenimentelor speciale (degustări de vin, participarea la târguri sau concerte). Pe termen lung este luat în considerare și exportul câtre Olanda unde testele de până acum au arătat un interes crescut pentru strugurii nativi României ca Feteasca Albă, Feteasca Neagră, Crâmpoșia Selecționată sau Novac.